שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך מנקים מגהץ – ניקוי תחתית המגהץ, הסרת אבנית וניקוי חלודה

מגהץ הוא אחד המוצרים השימושיים והפופולאריים ביותר בכל בית. יש מגוון דגמים של מגהצים, כאשר שתי הטכנולוגיות העיקריות המאפיינות את אותם הדגמים הן האדים והקיטור. ההבדלים נעוצים בתפוקת האדים שיוצאת בעת הגיהוץ, בהתאמת המגהץ לסוג הבד, בשיטת הגיהוץ – האם הגיהוץ הוא אופקי על קרש גיהוץ או שהגיהוץ הוא אנכי ועל כך מבוצע באמצעות שימוש בקולב מיוחד עליו תולים את הבגדים וכו’. כל מגהץ יש לתחזק בצורה הנכונה והטובה, כך שנבטיח את אורך החיים של המוצר ונוכל להנות ממנו לשנים רבות. התחזוקה קלה ואין צורך לבצע אותה באמצעות בעל מקצוע. כל אחד יכול לבצע אותה בביתו ובעצמו.

ניקוי תחתית המגהץ

אם הבחנתם שתחתית המגהץ שלכם מלוכלכת עם כתמים, תוכלו לחדש את המראה שלה באמצעות שימוש במלח. כל מה שצריך לעשות הוא לפזר מלח על קרש הגיהוץ, להפעיל את המגהץ ולאחר מכן לגהץ את המלח. מה שיקרה הוא שהמלח יתחמם וכך יוסרו השומנים והלכלוך בקלות רבה. מדובר על אחת השיטות הפופולאריות, הנוחות והטבעיות לניקוי תחתית המגהץ. עליכם לנקות את התחתית, בהתאם למידת השימוש שלכם. אם אתם משתמשים במגהץ מדי יום, אז יש לבצע את הטיפול התקופתי הזה לעיתים קרובות יותר.

ניקוי אבנית

עליכם לוודא שהמגהץ לא מחובר לחשמל וזאת מטעמי בטיחות ועל מנת למנוע מצב של התחשמלות. על מנת להסיר אבנית מהמגהץ, תוכלו לרכוש תרסיס מיוחד להסרת אבנית.
במידה ואין לכם כזה בהישג יד, תוכלו לערבב מעט חומץ עם מים חמים ולבצע הרתחה למגהץ.
יש חשיבות גדולה ביותר לניקוי אבנית מהמגהץ ומדוע? כי כך תוכלו למנוע מהמגהץ מאמץ יתר, כאשר מבוצעת פעולת הגיהוץ. יתרה מזאת, כך גם תוכלו לשמור על גוף החימום שלו.

למה חשוב לשים לב?

לפני שאתם מבצעים את אחת הפעולות שהוזכרו לעיל, אנו ממליצים לכם לעיין בהוראות היצרן של המגהץ ולוודא שאכן המגהץ כשיר לניקוי. אם אתם לא בטוחים, אל תנקטו באף פעולה ונסו להתקשר לשירות הלקוחות של החברה שממנה רכשתם את המגהץ.

שימוש במים מסוננים

על מנת להימנע ממצב של הצטברות אבנית, מומלץ להשתמש במים מסוננים. כיום, חלק מהדגמים של המגהצים מגיעים עם מערכת פנימית לסינון מים ואז ניתן להשתמש גם במי ברז. בדקו מה אומרות הוראות היצרן לגבי שימוש במים מסוננים.

מיקום המגהץ

כחלק מהתחזוקה של המגהץ, מומלץ לשים אותו במקום יציב וכמו כן מקום שיגן עליו מפני הצטברות של אבק. הקפידו גם שהכבלים של המגהץ יהיו משוחררים.

שורה תחתונה

אם המגהץ שלכם ישן ואף אחד מהפעולות שהוזכרו לעיל לא הצליחה להשיב אותו למצב טוב יותר, אז נמליץ לכם להתחדש במגהץ חדש. כיום, ניתן למצוא מבצעים מעולים על מגוון מגהצים. מוזמנים לצפות באחד המגהצים הנמכרים והמבוקשים שלנו – מגהץ אדים עומד ללא צורך בקרש גיהוץ.
נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון: 03-6161026

תפריט נגישות