שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך מדבירים ומרחיקים עכברים או חולדות?

גיליתם בבית אורחים לא רצויים? אל תדבירו אותם עם רעל או מלכודות דבק. יש המון פתרונות מצוינים שיכולים לעשות את העבודה מבלי לפגוע בחיה עצמה. נשמח לשתף אתכם במספר עצות זהב, שיכולות לעזור לכם להרחיק את העכברים והחולדות. מוכנים? אנחנו מתחילים!

אל תוותרו על איטום

הכוונה היא שעליכם לבצע בדיקה בבית ולבדוק האם יש סדקים, חורים, מחילות, צינורות פתוחים ובמידת הצורך לאטום אותם. אם אתם לא מצליחים לבצע את עבודת האיטום בעצמכם, אז עליכם להיעזר באיש מקצוע שיבצע עבודה איכותית ויסודית.

אם אתם מתגוררים בקומת קרקע, עליכם גם להתקין רשתות על החלונות, לנקות את הגינה מפסולת ושאריות מזון וכמו כן לבדוק שאין פתח בין הדלת לרצפה. במידה ויש כזה, ניתן להתקין מברשת בתחתית הדלת.

אגב, חשוב מאוד גם להקפיד על הניקיון בתוך הבית ובפרט במטבח. הכוונה היא שעליכם לבדוק שכל מוצרי המזון אטומים ואין שקיות פתוחות. ההמלצה הכי טובה לגבי איטום המזון, היא להעביר אותו לקופסאות סגורות.

לאמץ חתול

אם אתם אוהבים בעלי חיים ובפרט חתולים, הרי שמצאתם את הפתרון האידיאלי להרחקה של עכברים וחולדות. קחו בחשבון, שאם אתם מחליטים לאמץ חתול, הדבר כמובן כרוך באחריות וטיפול מסור.

שימוש במכשיר אולטרה סוני

אחד המכשירים הפופולאריים והמצוינים להרחקת עכברים, מכרסמים ואפילו תיקנים הוא מכשיר אולטרה סוני – מכשיר הדברה אלקטרוני. המכשיר משדר גלי קול שהינם מחוץ לטווח השמיעה של בני האדם. גלי הקול אינם מזיקים לחיות מחמד ובעלי חיים וכמו כן מדובר על מכשיר הדברה ירוקה. אין כאן שימוש ברעלים וחומרים מזיקים. יש שימוש אך ורק בגלי קול.

הזמנה של איש מקצוע

אם לא הצלחתם ללכוד את העכבר או המכרסם, אז תוכלו להזמין לוכד שמשתמש בפתרונות ידידותיים לסביבה. קראו עליו המלצות, בדקו מה המחיר המבוקש ובהתאם לכך הזמינו את איש המקצוע שהכי נראה לכם.

שימוש במלכודות

כיום, יש מגוון מלכודות שהינן הומאניות. שימו לב שאתם רוכשים מלכודת מתאימה ומה הכוונה? מלכודת המיועדת לחולדה גדולה יותר ממלכודת המיועדת לעכבר. ניתן לרכוש אותה דרך אתרים באינטרנט וכמו כן דרך רשתות “עשה זאת בעצמך”.

שורה תחתונה

כל העצות שהוזכרו לעיל, אינן פוגעות כלל בחיות הקטנות והבלתי רצויות שעשויות להופיע בבתים שלנו. אנו נגד התעללות בבעלי חיים. עשו שימוש אך ורק בהדברה ירוקה ובמלכודות שאינן פוגעות או הורגות את החיה. שיהיה בהצלחה!

 

 

תפריט נגישות