שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך מגהצים עם מגהץ קיטור?

עד לפני כמה שנים, השימוש במגהץ קיטור היה נעשה בתדירות גבוהה. אם נלך כמה שנים לאחור, נגיע לתקופה שבה עדיין לא הומצא מגהץ האדים או שפשוט לא ניתן היה להשיג אותו בכל בית.
כיום, השימוש במגהץ אדים נחשב לנפוץ. אך ישנם לא מעט מביני עניין שבוחרים לגהץ עם מגהץ קיטור עומד. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם ניצבים כעת אל מול מגהץ קיטור ואינכם יודעים איך לתפעל אותו.
טוב שהגעתם לכאן, כי כתבנו עבורכם מדריך מקוצר לשימוש במגהץ קיטור.

קוראים את הוראות היצרן ביסודיות

כל אדם באשר הוא שצריך ליטול תרופה חדשה, מוצא את עצמו קורא לעומק את הנחיות השימוש שמופיעות בתוך הקופסא. בדומה לסיטואציה הזו, של נטילת כדור חדש, כך צריך לעשות עם מגהץ קיטור חדש.
הסיבה לכך היא שכל מגהץ קיטור נראה אחרת ומעוצב אחרת. יש מגהץ קיטור עם קרש נשלף ויש מגהץ עומד ללא קרש ולכל אחד מהם יש הוראות שימוש שונות.
אנחנו יכולים להתעכב כאן על הוראות השימוש של מגהץ שכזה, אבל סביר להניח שאנחנו רק נגרום לכם לתסכול, אם תמצאו את עצמכם אוחזים במגהץ קיטור מדגם שאינו מתאים להנחיות הללו.

מבררים עם אנשים שנמצאים בקרבת מקום

אם אתם נמצאים בבית מלון, אכסניה או שאתם מתארחים אצל חברים, סביר להניח שלא תמצאו את הוראות היצרן בקרבת מקום. לכן, ההמלצה הטובה ביותר שיש לנו לתת לכם היא לפנות אל אנשים שנמצאים בקרבתכם.
אל תתביישו ותשאלו את בעלי המגהץ איך ניתן להשתמש בו. תאמינו לנו שעדיף שתשאלו מאשר שתמצאו את עצמכם קונים להם מגהץ קיטור עם קרש נשלף כפיצוי על המגהץ שהרסתם (פשוט כי התביישתם).
בכל אופן, כדאי שתדעו שסביר להניח שאתם לא האורחים הראשונים שלא יודעים לתפעל את המגהץ.

מחפשים בגוגל את דגם המגהץ

אם אתם בכל זאת מתביישים ולא רוצים לשאול את האנשים שנמצאים מסביבכם איך מגהצים עם המגהץ קיטור  שברשותכם או שפשוט אין כרגע אף אחד לידכם, אתם צריכים לכתוב בגוגל את דגם המגהץ + הוראות שימוש. למשל:
מגהץ קיטור עומד דגם XYZ הוראות שימוש. כך תוכלו למצוא בקלות את הוראות השימוש במגהץ ותוכלו להיות בטוחים שאתם עושים בו שימוש נכון.

עד כאן המדריך המקוצר שלנו שהסביר לכם איך מגהצים עם מגהץ קיטור. אנו מאחלים לכם גיהוץ נעים וקל.

לרכוש מגהצים ב”דיל הדילים”

אצלנו תוכלו למצוא מגוון מגהצים. המגהצים פועלים על טכנולוגיה של אדים או קיטור. על כל המגהצים תקבלו שנה אחריות. יש לנו במלאי מגהץ קיטור עם קרש נשלף ומגהץ אדים עומד. עם מגהץ הקיטור, תוכלו לגהץ בצורה אופקית או בצורה אנכית, על פי בחירתכם. לייעוץ ללא כל התחייבות: 03-6161026

תפריט נגישות