שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לתפוס עכבר?

הרי זה ידוע לכולנו שאין פתרון קסם ללכידת עכבר. מדובר על חיה חכמה, חמקנית ופחדנית שיודעת לבצע זיהוי של סכנות בצורה מעולה. אז מה עושים? ואיך אפשר בכל זאת לתפוס עכברים או לפחות להרחיק אותם מאזור הבית? המשיכו בקריאה ותוכלו לגלות שיטות יעילות. מוכנים? אנחנו מתחילים!

פתרונות מהירים ויעילים

ראשית, תנו לנו להבהיר משהו – אם מדובר על לכידת עכברים הנמצאים בתוך הבית, המשימה תהיה פשוטה יותר. מנגד, אם מדובר על לכידת עכברים בגינה, אז יהיה הרבה יותר קשה למצוא וללכוד אותם. אז מה אפשר לעשות? ואיזה שיטות קיימות כיום ללכידת עכברים בבית?

שלב ראשון – יש להתחיל בזיהוי המסלול של העכברים. איך תזהו אותו? עכברים בדר”כ משאירים צואה באותו מקום בו הם אוכלים. כך שבמידה והבחנתם בגללים קטנים ושחורים, דעו שזוהי נקודת היעד הסופית של העכברים והם מגיעים אליה מדי לילה. על מנת לזהות את המסלול המדויק, תוכלו לפזר אבקה לבנה באזור של נקודת היעד וכך לעקוב אחרי המסלול של העכברים. בהמשך, תוכלו לזהות את מחילת המסתור של העכברים.

שלב שני – המשיכו לבניית אסטרטגיית פעולה. היא כוללת את לכידת העכברים הבוגרים ואת הברחת העכברים הקטנים (אלו שנמצאים במחילה וחוששים לצאת ממנה). לכידת עכברים בוגרים ניתן לבצע באמצעות מלכודות המיועדות לעכברים. בחרו מלכודות הומונאיות שאינן מזיקות או פוגעות בעכברים. את העכברים הקטנים, תוכלו להבריח באמצעות תכשירי הדברה שיש להם ריח חזק. אותו ריח, יגרום לעכברים לברוח.

שלב שלישי – מסיימים עם טיפול מונע ומה הכוונה? כיום, תוכלו לרכוש מכשיר אולטרה סוני להרחקת עכברים ומכרסמים. מדובר על מכשיר שאיננו פולט שום חומרים מזיקים והוא עובד על שידור של גלי קול (כאלה שבני אדם לא יכולים לשמוע). כך באמצעות גלי הקול, ניתן להבריח את העכברים. מדובר על הדברה ירוקה לכל דבר. עלות המכשיר מסתכמת בכמה מאות והמכשיר יכול לפעול 24/7.

שורה תחתונה

במידה ויש לכם בעיה של עכברים בבית ולא הצלחתם לפתור אותה בהצלחה, אז תוכלו להזמין חברה מקצועית או מדביר עכברים מומלץ ומוסמך. לאחר שפתרתם את הבעיה, תוכלו לרכוש מכשיר להרחקת עכברים וכך תהיו בטוחים שאף עכבר לא יבקר אצלכם בקרוב. שיהיה בהצלחה!

 

תפריט נגישות