שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לשמור על בטיחות בעת ביצוע עבודות אלומיניום?

שמירה על בטיחות היא אחד הדברים החשובים ביותר בעבודות בכלל ובעבודות אלומיניום בכלל.  למעשה, כדי שגם אתם תוכלו לבצע כל עבודה בדרך הבטוחה ביותר, חיברנו מדריך קטן עם הכלים שיעזרו לכם לסיים כל עבודה על בטוח! מוכנים? יצאנו לדרך.

שימוש נכון בקסדה איכותית

ראשית חשוב לוודא שלכל הצוות יש קסדות אשר עומדות בתקנים המחמירים ביותר. עניין זה הוא לא דבר של מה בכך ולכן חשוב לבצע רכישה נבונה לפני שלוקחים כל פרויקט לידיים. מעבר לכך, חשוב לוודא שהקסדה נחבשת באופן נכון וחייב לאכוף את זה בשטח. זה אמנם נשמע מובן מאליו, אך תופתעו לגלות כמה תאונות יכלו להימנע מהקפדה על נוהל זה.

בחירה בנעליים איכותיות

בחירה בנעליים איכותיות היא הדרך הטובה ביותר למנוע החלקות ולספק מעטפת של הגנה על כפות הרגלים של העובדים. שווה גם לתת את הדעת על עניין המגפיים בחורף ולוודא שהעובדים לא רק מקבלים את הנעליים אלא גם נועלים אותם בשטח. עניין זה עלול להיות מעט טרחני אך זו דרך בטוחה למזער פגיעות רבות ולכן יש לתת על כך את הדעת לפני כל רכישה של ציוד לעסק.

שימוש בסולם ברמה גבוהה

סולם הוא כלי העבודה הנדרש ביותר בעבודות בגובה ולכן אין להתפשר על רמתו, החומר שממנו הוא עשוי או על המקום שממנו אתם רוכשים אותו. שווה להשקיע ברכישה חד פעמית של סולם איכותי אשר קל לעלות ולרדת ממנו. כדאי לקחת בחשבון שיש סולמות אשר אינם מחזיקים זמן רב ולכן שווה לעשות בדיקה תקופתית של איכות הסולמות בחברה שלכם.

הקפדה על משקפי מגן

הקפדה על שימוש במשקפי מגון הוא עוד אספקט שכדאי להתעכב עליו. למרבה הצער, בישראל השימוש אינו תכוף כמו במדינות רבות בעולם ואין עדיין מודעות מספקת לנזקים אשר עלולים להיגרם מעבודה ללא משקפיים שכאלו. חשוב לזכור שגם כאשר קודחים או מנסרים אלומיניום, יש סכנה של פגיעה ואפילו בהתקנה הפשוטה ביותר כדאי להקפיד על שימוש במשקפיים איכותיות.

קביעת פרוטוקול בטיחות

למרות שלכל קבלן ביצוע עבודות אלומיניום יש דרכים משלו לוודא שהוא שומר על בטיחות העובדים שלו, חשוב שיהיה פרוטוקול כתוב אשר יימסר לעובדים כבר בתחילת עבודתם. זה יכול להיות חוברת, רשימה או דף נהלים אולם זה חייב להיות קריא וברור גם לעובדים הזוטרים ביותר ולכן חשוב לנסח את הדברים באופן אשר אינם משתמעים ל- 2 פנים. חשוב לציין שהפרוטוקול צריך להיות בהתאם לדרישות של הרגולטור המקומי.

לסיכום, עבודות אלומיניום אינן שונות מעבודות בנייה או שיפוץ אחרות בדרישות הבטיחותיות שלהם. חשוב להקפיד על שימוש בכלי עבודה נכונים, להתמגן כהלכה ואכוף את פרוטוקול אשר נקבע בחברה. כך, ניתן למנוע תאונות רבות ולעבודה בשקט.

תפריט נגישות