שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לנקות מגהץ אדים או מגהץ קיטור?

מגהץ הוא מכשיר חשמלי בו אנחנו משתמשים על מנת לבצע פעולות כגון, גיהוץ ויישור בגדים, וילונות, כובעים וכו’. יש מספר סוגים של מגהצים, כאשר הנפוצים הינם, מגהץ אדים ומגהץ קיטור. מגהץ קיטור הוא מגהץ שהינו נוח יותר לשימוש אך גם יקר יותר ממגהץ אדים. מה שכן, מגהץ אדים הוא אמנם פחות נוח לשימוש ויותר זול אך יש לו יעילות גדולה בגיהוץ חלק מסוגי הבגדים.
ככל שמשתמשים יותר במגהץ, הוא נוטה להתלכלך בתחתיתו ועם הזמן הוא גם צובר אבנית בקלות ועל כן נדרשת לו תחזוקה שוטפת. כאשר מקפידים על תחזוקה כזאת, ניתן לשמור ולהאריך את חיי המוצר.

איך מנקים מגהץ מאבנית?

לפני שאתם מתחילים בניקוי, יש לנתק את שקע החשמל של המגהץ מהקיר וזאת על מנת למנוע התחשמלות. על מנת להסיר אבנית בקלות מהמגהץ, יש לרכוש תרסיס להסרת אבנית. יש להקפיד על ניקוי אבנית מהמגהץ וזאת משום שככה תוכלו למנוע מאמץ מיותר ממנוע המגהץ. בצעו את ניקוי האבנית לעיתים קרובות ובמידת הצורך.

איך מנקים חלודה או הצטברות של לכלוך שחור בתחתית המגהץ?

שיטה קלה ונוחה היא באמצעות פיזור מלח על קרש הגיהוץ, הרתחת המגהץ וגיהוץ המלח. עליכם ממש לגהץ את המלח. בזכות גיהוץ המלח, יוסרו השומנים ותחתית המגהץ תהיה מצוחצחת ונקייה.

ניקוי מגהץ וטיפול תקופתי

עליכם להקפיד לבצע טיפול תקופתי למגהץ. כמובן שזה יכול להשתנות ותלוי במידת השימוש שלכם במגהץ. נניח שאתם משתמשים במגהץ יום יום, אז מומלץ לבצע ניקוי יסודי שכולל לא רק הסרת אבנית אלא גם ניקוי של תחתית המגהץ. את הניקוי היסודי מומלץ לבצע פעם או פעמיים בחודש. אם אתם לא משתמשים במגהץ לעיתים קרובות, אז תוכלו לבצע את הניקוי היסודי אחת לחודשיים או שלושה.

אל תתחילו לנקות את המגהץ לפני שקראתם את הוראות היצרן

לפני כל פעולה הכוללת את ניקוי המגהץ, חשוב מאוד שתקראו את הוראות היצרן. שימו לב שהמגהץ שברשותכם כשיר לניקוי. אם אתם לא בטוחים, מומלץ להתקשר לחנות או ליצרן של המגהץ ולשאול לגבי התחזוקה והניקוי.

מים מסוננים למגהץ ומיקום המגהץ

בדקו אם המגהץ שלכם מצריך שימוש במים מסוננים. מים מסוננים הינם מים שלא מכילים אבנית והם שיעזרו לשמור על המגהץ שלכם. הקפידו לשים מים מסוננים
בכל פעם שאתם מגהצים. מבחינת מיקום המגהץ, יש להניח אותו במקום שמור היטב ויציב. במידה ואתם מחזיקים את המגהץ במקום שאינו סגור, אז הקפידו לנקות אותו מאבק מדי פעם.

תפריט נגישות