שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך להתקין גוף תאורה צמוד תקרה?

במידה ואתם רוצים לחדש את מראה הבית ולהחליף את גופי התאורה הישנים בגופי תאורה מודרנים וחדשים, דעו שבעזרת כוח רצון וכלי העבודה המתאימים תוכלו לבצע את השדרוג בעצמכם. המדריך שלנו יסביר לכם כיצד להתקין גוף תאורה צמוד תקרה בצורה פשוטה ויעילה.

שלב ראשון

לפני שאתם מתחילים להתקין את גוף התאורה, חשוב מאוד לעבודה בצורה בטיחותית. על כן, יש  לגשת לארון החשמל ולהוריד את המפסק הראשי או המפסק דרכו עובר זרם חשמל לחדר בו אתם מתקינים את גוף התאורה. בדקו שאכן לא מועבר זרם חשמל, על ידי שימוש במברג טסטר.

שלב שני

החשמל מנותק וזה הזמן להצטייד בסולם טלסקופי איכותי ומקצועי, לצפייה בקטלוג סולמות טלסקופיים מתקפלים הקליקו כאן. כך יהיה לכם נוח להגיע לתקרה ולבצע את התקנת גוף התאורה וכל זאת מבלי שהידיים שלכם יתעייפו. כאשר אתם עובדים על הסולם, מומלץ מאוד שיהיה איתכם אדם נוסף שיאבטח אתכם. אל תעבדו עם הסולם באופן עצמי. בנוסף, וודאו שהסולם ממוקם בצורה טובה והוא יציב וכמו כן וודאו שאין שלבים שבורים או פגומים בסולם. אתם לא רוצים לסכן את עצמכם.

קטלוג סולמות אלומיניום טלסקופיים

שלב שלישי

הסירו את הגוף התאורה הישן. התחילו קודם מהסרת המנורה. הבריגו אותה החוצה. לאחר מכן, אתרו את הברגים המחברים את גוף התאורה לתקרה ובאמצעות מברג, הוציאו אותם החוצה. כאשר הסרתם את גוף התאורה, אתם תראו חוטי חשמל המחוברים למחבר פלסטיק. עליכם לנתק את אותו המחבר מהחוטים וכל זאת באמצעות מברג עם ראש שטוח.

שלב רביעי

עליכם להצמיד את גוף התאורה החדש לתקרה. יש להיעזר בעיפרון או עט ולסמן חורים דרך גוף התאורה. אלו חורים בהם צריכים להיות הברגים שיקבעו את גוף התאורה לתקרה.

שלב חמישי

השתמשו במברגה חשמלית וקדחו בנקודות שסימנתם עם העיפרון/העט. לאחר מכן, הכניסו את הדיבלים לתוך החורים. שימו לב אם הדיבלים נכנסים בקלות ועד הסוף, סימן שקדחתם חורים גדולים מדי. אם הדיבלים לא נכנסים בכלל לחורים, אז עליכם לבצע הרחבה לחורים. לאחר מכן, הכניסו את הדבילים עד הסוף באמצעות שימוש בפטיש.

שלב שישי

זוכרים את החוטים שיורדים מהתקרה שהוזכרו בשלב השלישי? כעת עליכם להעביר אותם בחור המרכזי שיש בגוף התאורה. לאחר מכן, יש להצמיד את גוף התאורה ולהבריג את הברגים לתוך הדיבלים, תוך כדי שאתם עוברים דרך גוף התאורה. חברו את החוטי החשמל למחבר מפלסטיק. החוט הכחול יתחבר לחריץ שמסומן באות N ואילו החוט החום יתחבר לחריץ המסומן באות L. החוט הצהוב, יתחבר לחריץ המסומן בשלושה פסים. כל שתצטרכו לעשות הוא להדק היטב את החוטים באמצעות מברג עם ראש שטוח. אגב, אם אתם לא בטוחים שחיברתם נכון, מומלץ להתייעץ עם חשמלאי מוסמך.

שלב שביעי

עכשיו אתם יכולים לחבר את המנורות לגוף התאורה. בשלב זה, תוכלו גם לגשת לארון החשמל ולהחזיר את החשמל לחדר או לבית כולו (במידה והורדתם את המפסק הראשי).

שלב שמיני

במידה ויש מכסה לגוף התאורה שבחרתם, תוכלו לסדר אותו כך שיכסה את המנורות. זהו, סיימתם! גוף התאורה שלכם הותקן בהצלחה.

תפריט נגישות