שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך להעביר חפצים כבדים במהירות ובקלות?

מתכננים לעבור דירה בקרוב?
ניצבים לקראת קניה של מקרר או מוצר חשמלי גדול?
אם עניתם בחיוב על אחת מהשאלות הללו, סביר להניח שאתם רוצים לדעת איך להעביר את החפצים או המוצר החשמלי במהירות ובקלות מבלי לשבור את הגב.

בשורות הבאות נציע לכם מספר אפשרויות להעברת חפצים כבדים במהירות ובקלות. אנחנו מכינים אתכם מראש שהאפשרויות הללו כוללות עגלת משא ועגלות נוספות שיקלו עליכם מאוד. כך שכדאי שתיערכו בהתאם ותחשבו מראש איפה אתם יכולים להשיג עגלות כאלו.
מוכנים? בואו נתחיל.

תזמינו שירותי הובלה

האפשרות הקלה ביותר היא פשוט להזמין שירותי הובלה. כך לא תצטרכו בכלל לתת יד בכל הנוגע להעברת החפצים ותוכלו להיות בטוחים שהגב שלכם לא צפוי לכאוב בימים הקרובים.
למובילים יש את כל הציוד הנדרש. כך שסביר להניח שהם יגיעו אליכם עם עגלת משא מאלומיניום שתאפשר להם להעביר בקלות את הריהוט או המוצרים החשמליים ממקום למקום וללא מאמץ.

תקנו עגלה שמותאמת להעברת חפצים

אם מסיבה מסוימת אתם מעדיפים לחסוך בתשלום על שירותי הובלה, אתם יכולים לקנות עגלת משא או עגלת משטח.
מדובר בעגלות שיקלו עליכם בכל הנוגע להובלה. אתם לא תצטרכו לסחוב את החפצים באוויר. העגלות הללו יאפשרו לכם להניח בקלות את הרהיט עליהן.
אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאין לכם עגלת משא. לכן, אנו מציעים לכם לערוך חיפוש ברשת ולחפש קנייה של עגלה כזו ביד ראשונה או יד שניה. העיקר שתהיה לכם עגלה זמינה ליום ההעברה.

***אצלנו ב”דיל הדילים”, ניתן לרכוש עגלות משא איכותיות שיעזרו לכם לסחוב את החפצים ממקום למקום בקלות וביעילות.
לפרטים נוספים, חייג כעת: 03-6161026. העגלות עשויות אלומיניום ויש אחריות לשנה.***

תבקשו עזרה משכן או חבר

אם אתם עדיין מתעקשים שלא להזמין שירותי הובלה, אתם יכולים להיעזר בשכן או חבר ולהציע לו תשלום הוגן עבור הסיוע. במקרים מסוימים אפשר גם להציע ברטר, אם אתם ממש מעדיפים שלא להוציא על כך כסף.
חשוב מאוד לשים לב שאתם מארגנים מראש שיהיו לכם שתי עגלות ביום ההובלה. עגלת משא מאלומיניום ועגלת משטח. הרי אתם רוצים להעביר את החפצים במהירות ובקלות וסביר להניח שהפרטנר שלכם לא יהיה מוכן לקחת את החפצים במו ידיו (וגם אם כן, סביר להניח שזה לא יקרה במהירות ובקלות).

לסיכום…

אלו שלושת הדרכים היעילות ביותר להעביר חפצים כבדים במהירות ובקלות.
אתם יכולים לראות כי בכל אחת מהאפשרויות מעורבת עגלת משא כלשהי. הסיבה לכך היא שזו האפשרות הנוחה ביותר להעביר חפצים כבדים במהירות מבלי להשקיע יותר מידי מאמץ גופני.

תפריט נגישות