שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לגהץ חולצה ומכנסיים – טיפים ובחירת המגהץ המתאים

נכון, זה יכולה להיות משימה בלתי אפשרית לגהץ חולצה או מכנסיים אבל בתכל’ס אם תדעו כיצד לעבוד עם המגהץ ותכירו את הטיפים שלנו, אתם תראו בעצמכם שפעולת הגיהוץ יכולה להפוך לעבודה קלה ואפילו מעניינת.

נתחיל עם מספר טיפים לגיהוץ נכון

לפני שאתם מניחים את המגהץ על החולצה או המכנסיים, בדקו שמתחתם ופרשתם אותם בצורה הטובה ביותר. אם תעשו זאת, תראו שפעולת הגיהוץ תהיה הרבה יותר פשוטה וקלה עבורכם. אם אתם מגהצים שמלות או חצאיות, הדרך הכי נוחה תהיה להלביש אותן לאורך הקרש וכך לגהץ אותן.

חשוב מאוד להכיר את המגהץ שיש ברשותכם ולכוון את דרגת החום המתאימה לסוג הבגד שאתם רוצים לגהץ. הכלל הוא פשוט: בדים סינתטיים, בדי משי וצמר, יש לגהץ בחום נמוך ואילו בגדים עשויים כותנה או פשתן יש לגהץ בחום גבוה.

רצוי לבדוק את מפרט המגהץ ולהשתמש במגהץ אדים או מגהץ קיטור. מה שקורה בפועל הוא שהלחות של האדים, עוזרת משמעותית בתהליך ריכוך הבגד וכך ניתן להקל משמעותית על הגיהוץ עצמו.

כאשר אתם מגהצים חולצות, העדיפות היא שהן יהיו לחות מעט. איך תוכלו לצור לחות? עליכם להוריד את החולצות ממתלה הבגדים, עוד לפני שהן מתייבשות לחלוטין או שתוכלו להרטיב את החולצות עם מים (על ידי שימוש בבקבוק שפריצר).

איך לבחור את המגהץ המתאים?

זכרו שיש שני סוגים של מגהצים – מגהצי אדים ומגהצי קיטור. כל אחד מהמגהצים מייצר אדים. אותם אדים מסייעים לפעולת הגיהוץ. מה שכן, יש הבדל במפרט הטכני של כל מגהץ.

מעבר לכך, כיום יש גם מגהצים עומדים ויש כאלה המגיעים עם קרש גיהוץ נשלף. אם תבחרו לרכוש מגהץ עומד, תוכלו לגהץ בצורה הנוחה לכם – אופקית או אנכית. כלומר לתלות את הבגד על מתלה שמגיע עם המגהץ ולגהץ בעמידה בצורה אנכית, או שתוכלו לגהץ בצורה אופקית על קרש גיהוץ.

עליכם גם לבדוק את הספק המגהץ וכמו כן את תפוקת לחץ האדים שלו. הכלל אומר שככל שההספק יהיה גבוה יותר והתפוקה תהיה גבוהה יותר, כך פעולת הגיהוץ תהיה קלה יותר.

זה גם הזמן להזכיר שרצוי לרכוש מגהץ שיש לו לפחות שנה אחריות. חשוב לרכוש מחברה או חנות, שיוכלו לתת שירות מקצועי ואמין.

המגהצים שלנו

חברת “דיל הדילים” היא היבואן הרשמי של מגהצים Stand Steam. יש לנו מגוון דגמים של מגהצי אדים וקיטור. לצפייה במגהצים מומלצים שלנו, הקליקו כאן. נשמח לתת לכם שירות מקצועי ולענות על כל שאלה שיש לכם על המוצרים שלנו. אנחנו זמינים לכם בטלפון: 03-6161026

 

 

 

תפריט נגישות