שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לבחור ציוד מתאים לעבודה בגובה?

לפני שאתם בוחרים לרכוש ציוד כזה או אחר, חשוב קודם כל שתכירו את תנאי השטח, בהם אתם הולכים לעבוד. אלו כוללים התחשבות בפרמטרים כמו סוג המשטח, האם מדובר על משטח עם שיפועים או בסיס שאינו יציב, האם יש לו מכשולים או בליטות, האם מדובר על משטח שביר או חזק ועמיד ועוד.

יתרה מזאת, חשוב גם להכיר בעובדה – שככל שהמרחק לטיפוס גדול יותר, כך גם הסיכון גבוה יותר. אם אתם רוצים לבצע את העבודה בצורה בטיחותית, וודאו שאתם רוכשים סולם טלסקופי נייד, בעל תקן בטיחות, שמסוגל להגיע לגובה הדרוש לכם. אם מדובר על טיפוס לגובה רב ויש לכם גם מטען להעלות לאותו גובה, אז מומלץ כבר להצטייד בבמת הרמה לעבודה בטוחה יותר. זאת משום שסולם נייד, נחשב ללא מספיק יציב, בייחוד כאשר מדובר על מטען שמעלים לגובה.

 

מתי כדאי להשתמש בסולם נייד?

 

אם מדובר על עבודות קצרות טווח ונקודתיות, אז מומלץ לרכוש סולם נייד. רכשו לכם מלכתחילה, סולם עשוי מחומרים איכותיים כמו אלומיניום. היתרון בסולם אלומיניום, הוא הקלות בנשיאתו. מלבד זאת, וודאו שהסולם גם מתקפל. כך תוכלו לקחת אותו אתכם ממקום למקום ואפילו לאחסן אותו בבית או בעסק, כך שלא יתפוס לכם מקום. אם מדובר על עבודות ארוכות טווח שיכולות להימשך מספר שבועות, אפשר להתקין מדרגות זמניות וכך לדעת שאתם מוגנים ובטוחים ולא צפויות לכם סיכונים של נפילות.

 

סולם מפרקים 5.6

 

ציוד נוסף שיכול להתאים לכם

 

אמנם העבודה מבוצעת בגובה, אך על מנת לשנע את המטען שעליכם להעביר למשטח, תוכלו להצטייד בעגלות משא. אלו מסוגלות לשאת עד 300 קילו של מוצרים, ארגזים וכל דבר שתרצו להעביר ממקום למקום. עלותן אינה יקרה כלל. עגלות המשא עמידות וניתן להנות מהשימוש בהן לאורך שנים רבות. השקיעו בעגלת משא איכותית והיא תשרת אתכם לאורך זמן.

 

הקפידו על תקנות עבודה בגובה

 

לא משנה אם אתם עובדים עם סולם נייד, עם במת הרמה או פיגום, חשוב מאוד שתכירו את התקנות לפיהן: בטרם העלייה על הסולם בדקו את תקינות הסולם (וודאו שהשלבים אינם שבורים, שהרגליים תקינות, שהסולם אינו חלוד), הצבת הסולם תעשה במקום ישר על ארבעת רגליו, על הסולם יעלה רק אדם אחד בלבד, אם אתם עובדים על הסולם צריך להיות למטה אדם אחראי שיהיה אתכם בקשר עין למקרה שתצטרכו עזרה או סיוע בעת הצורך, יש לשמור על נקודת אחיזה עם הסולם ושתי הרגליים של העובד שעולה עליו צריכים להיות יציבות ועוד.

 

 

מעוניינים ברכישת סולם? צפו בקטלוג סולמות האלומיניום שלנו. לפרטים נוספים, חייגו כעת: 03-6161026

 

תפריט נגישות