שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לבחור סולם לשימוש ביתי?

כמעט בכל בית, ניתן למצוא סולם אלומיניום. מדובר על סולם מתקפל, איתו ניתן לבצע כל מיני עבודות שיפוצים קטנות בבית. מלבד סולם האלומיניום הסטנדרטי וזה שנמכר בכל חנויות כלי העבודה וברשתות עשה זאת בעצמך, יש גם סולמות מסוגים אחרים. סולמות אלה כוללים סולמות ג’ וסולמות נשענים. אז איך תדעו שבחרתם את הסולם הנכון והמתאים עבורכם? המשיכו בקריאה ותוכלו לקבל את כל המידע ולדעת מהם ההבדלים בין הסולמות השונים.

סולם אלומיניום ביתי

כמו שהוזכר לעיל, זהו אחד הסולמות הנמכרים ביותר. הוא יכול לשמש לעבודות קידוח במקומות גבוהים, לתליית מדפים ותמונות, לביצוע שיפוצים קטנים וכו’. סולם אלומיניום ביתי הוא בטוח לשימוש כי הוא נפתח בצורה יציבה וניתן לעבוד איתו מבלי הצורך באדם נוסף שיחזיק את הסולם. מה שכן, אם אתם רוצים סולם לשימוש קצת יותר מקצועי ולביצוע עבודות מורכבות יותר, אז תצטרכו לבחור סולם אחר.

סולמות שונים שאינם לשימוש ביתי, איך לבחור?

בסולמות כאלה, מומלץ לעבוד עם איש מקצוע נוסף. יש סולמות שבהם יש שני צידי טיפוס ואז מתאפשרת עבודה של שני בעלי מקצוע במקביל. סולם כזה יכול להתאים לביצוע עבודות חשמל. אגב, יש סולמות מקצועיים בהם תוכלו גם לשנות את גובה הסולם וכך להתאים אותו לסוג העבודה הנדרשת לכם.
סוג נוסף של סולמות הוא סולמות מתקפלים. נניח שאתם צריכים לבצע עבודת צבע, אז תוכלו להשתמש בסולם מתקפל ולהציב אותו צמוד לקיר. מה שכן, שימו לב שגם כאן נדרש לעבוד עם אדם נוסף, כזה שיאבטח אתכם מפני נפילה.

לבחור את הסולם הנכון והבטוח עבורכם

כאשר אתם בוחרים סולם, תמיד עליכם לחשוב אם תצטרכו לעבוד בשיתוף עם אנשי מקצוע נוספים. אם כן, בחרו סולם שיהיה בנוי לכך. מעבר לכך, עליכם לחשוב האם יהיה אדם שיאבטח אתכם כאשר אתם עובדים על הסולם? במידה ולא, נסו להימנע מרכישה של סולם נשען. מעבר לכך, בדקו שאתם מתחשבים גם בתקציב שהגדרתם לקניית הסולם וכמו כן בדקו שאתם רוכשים את הסולם מחנות שיש עליה המלצות ושמספקת שירות מקצועי ואחריות על המוצרים שלה.

לצפייה בקטלוג סולמות אלומיניום מתקפלים, הקליקו כאן.

תפריט נגישות