שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לבחור סולם טלסקופי לבית או לעסק?

הידעתם שאחת הסיבות הנפוצות ביותר לתאונות בזמן העבודה היא נפילה מגובה? די להקשיב לחדשות כל יום ולגלות שעבודה בגובה היא עניין מסוכן שיכול לעלות בדמים. אחת הדרכים להבטיח שלכם זה לא יקרה היא לעשות שימוש נכון בכלי העבודה שלכם, למשל סולם טלסקופי.

סולם טלסקופי הוא סולם מתקפל שמאפשר לחסוך מקום, בעיקר יחסית לסולמות שאינם מתקפלים שעשויים ממתכת או מעץ – מה שאומר שניתן לאחסן אותו במקומות שונים כמו מחסן, ארון שירות או תא המטען של הרכב.

לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לרכוש סולם טלסקופי לבית, לעסק או למשרד. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות את כל הסודות שמאחורי קניית סולם טלסקופי.

טיפ ראשון – תהיו בטוחים

כדי להיות בטוחים מעל לכל ספק חובה לרכוש סולם עם נעילה חזקה שעומד בתקן, כלומר סולם שמאושר לשימוש ע”י מכון התקנים הישראלי עם עדיפות לתקנים נוספים (אמריקאיים, אירופאיים וכו’).

בנוסף, מומלץ לרכוש סולם קל (כדי שלא יהיה כבד לסחוב אותו) ושקנייתו מקנה לכם אחריות. ולא פחות חשוב – בעת רכישת סולם טלסקופי מומלץ לבדוק את יכולת הנשיאה שלו, כלומר כמה קילוגרמים הוא מסוגל לשאת.

כדאי גם לבדוק את הרווח בין שלבי הסולם כדי שהוא יותאם אליכם (למשל לגודל כף הרגל שלכם) ולא להיפך. אם השלבים בסולם מחורצים זה כמובן עדיף כי כך תבטיחו שלא תחליקו בזמן העבודה.

ואם אתם רוצים להבטיח אפס תזוזה של הסולם בזמן העבודה – רכשו סולם טלסקופי שכולל בסיס רחב עם תופסני סיליקון שנצמדים לרצפה, מה שמאפשר יציבות שלכם ושל הסולם כאחד.

טיפ שני – תהיו חזקים ואיכותיים

מכיוון שסולם טלסקופי הוא כלי עבודה כמו כל סולם עליכם להיות בטוחים בדבר אחד – שהוא חזק דיו כדי לבצע את העבודה הנדרשת ממנו בהצלחה לאורך זמן. לכן, מומלץ לרכוש סולם טלסקופי שכולל פרופיל אלומיניום מחוזק שנחשב עמיד במיוחד ומצריך פחות תחזוקה.

בנוסף, כדאי לקנות סולם טלסקופי שחיבור הזקפים והשלבים בו נעשה באמצעות לחיצה והרחבה – שני אלמנטים שמבטיחים את היציבות ואת החוזק של הסולם לאורך זמן.

סולם אלומיניום 5.6

תפריט נגישות