שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לבחור מגהץ? בדקנו

גיהוץ הוא תהליך מייגע שגוזל הרבה זמן. עם זאת, עם המגהץ המתאים והטיפים הנכונים, ניתן לעשות את הגיהוץ בצורה קלה ומהירה יותר.

סוגי מגהצים

ניתן להשתמש במגהצי קיטור, על מנת שיהיה אפשר להקל משמעותית על הגיהוץ. הם פועלים באמצעות פליטת אדי קיטור בעוצמה גבוהה. הדבר מסייע להחלקת הבדים המגוהצים. חשוב לציין שהשימוש במגהצי קיטור הוא אידיאלי עבור גיהוץ של פריטים המיוצרים מבדים עבים. כמו כן, מגהצי קיטור יתאימו למי שנדרש לגהץ כמויות גדולות של פריטים.

ניתן להשתמש במגהצי אדים, על מנת לגהץ פריטים המיוצרים מבדים עדינים ולא מורכבים. כמו כן, מגהצי אדים יתאימו לאנשים שלא נדרשים לגהץ כמויות של בגדים, אלא פריטים בודדים ומדי פעם ולא בתדירות גבוהה.

ניתן להשתמש במגהצים ניידים, כאשר יוצאים לנסיעות בארץ ובחו”ל. מדובר על מגהצים קומפקטיים, קלי משקל וכאלה שתופסים מקום מינימאלי במזוודה או בתיק.

טיפים לגיהוץ

גיהוץ הוא חלק חיוני במטלות הבית. הוא עוזר לשמור על מראה הבגדים שלנו.

יש כמה טיפים וטריקים בסיסיים שיעזרו לכם להקל בהרבה על תהליך הגיהוץ:

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקרוא את התווית על הבגדים. אם כתוב “ניקוי יבש בלבד”, אז כדאי לקחת את הבגדים לניקוי יבש במקום לגהץ אותם בבית.

-גיהוץ בגדים צריך להתבצע כשהם עדיין מעט לחים כדי למנוע מהם להתכווץ או להתקמט מדי.

-כדי למנוע קמטים בבד, הניחו את הבגד על מגבת וכסו אותו במגבת נוספת לפני הגיהוץ.

– השתמשו במגהץ קיטור כדי להחליק את הקמטים בצורה מהירה.

– בתחילת הגיהוץ, הפעילו את המגהץ על הטמפרטורה הנמוכה ביותר

– התחילו את הגיהוץ מהצד האחורי של הבגד ולאחר מכן עברו לצד הקדמי

-אם אתם מגהצים חולצות מכופתרות, התחילו קודם מגיהוץ הצווארון ולאחר מכן עברו לשרוולים ולחלק הקדמי והאחורי של החולצה.

-נדבק לכם מסטיק לחולצה? אל תלחצו. הניחו על החולצה חתיכת נייר פרגמנט וגהצו את הנייר בטמפרטורה גבוהה. אתם כבר תראו שהמסטיק ינשור בקלות מהבד.

-מגהצים את החולצה האהובה עליכם ורוצים שהיא תריח נהדר? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לטפטף כמה טיפות של בושם לפתח של מגהץ האדים. אותו פתח שדרכו ממלאים את מיכל המים. כאשר תתחילו את הגיהוץ, ריח הבושם יתפזר על החולצה והיא תספוג את הריח הנעים.

איפה רוכשים מגהצים? רמז: אצלנו באתר

אצלנו ב”דיל הדילים”, תוכלו לבצע רכישה מאובטחת, נוחה ומהירה. כל המגהצים שלנו נמכרים במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. לא בטוחים איזה מגהץ לרכוש? נשמח לתת לכם ייעוץ ללא כל התחייבות. חייגו אלינו עוד היום: 03-6161026

תפריט נגישות