שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לבחור מגהץ אדים או קיטור לשימוש ביתי?

מגהץ הוא אחד ממכשירי החשמל שניתן למצוא כמעט בכל בית. יש בתים בהם השימוש במגהץ הוא אינטנסיבי ועל בסיס יומיומי ויש בתים בהם המגהץ בשימוש רק לעתים רחוקות. אם אתם מוצאים עצמכם משתייכים לקבוצה הראשונה שהוזכרה, כלומר אתם משתמשים במגהץ לעתים קרובות ואפילו יום יום, אז כדאי לכם להשקיע במגהץ מקצועי ומתקדם והעדיפות היא להשקיע במגהץ קיטור ולא במגהץ אדים פשוט.

אנחנו נעזור לכם לבחור את המגהץ המתאים לכם, תוך כדי התחשבות בשיקולים חשובים בהם: התאמת סוג המגהץ למטרות השימוש שלכם, ביצועים, נוחות השימוש, מחיר ואחריות.

להתאים את המגהץ למטרות שלנו

כמו שכבר הוזכר בפסקה הראשונה, יש מגהץ אדים ויש מגהץ קיטור. אם אתם לא מגהצים בתדירות גבוהה וגם כאשר אתם מגהצים, אין לכם יותר מדי פריטים לגהץ – אז העדיפות היא מגהץ אדים. הוא יספיק לכם בהחלט. מה שכן, אם יש לכם המון פריטים לגהץ ויוצא לכם לגהץ לעתים קרובות, אז יהיה לכם הרבה יותר נוח, מהיר וקל להשתמש דווקא במגהץ קיטור.

ביצועים

לפני שרוכשים מגהץ אדים או קיטור, חשוב לבדוק את ההספק של המוצר וכמו כן לבדוק את תפוקת האדים ואת הלחץ של האדים. מעבר לכך, אם תרצו ממש להקל על עצמכם, תוכלו לרכוש מגהץ קיטור מומלץ, כמו זה למשל. זהו מגהץ שמאפשר לכם לגהץ בשיטה המועדפת עליכם – גיהוץ אנכי או גיהוץ אופקי.

נוחות השימוש במגהץ

שימו לב, לגודל של מיכל המים (אם אתם מגהצים הרבה פריטים ובתדירות גבוהה, אז כדאי שמיכל המים יהיה גדול), לידית האחיזה (הידית צריכה להיות נוחה לאחיזה) וכמו כן בדקו האם יש מגנון כיבוי עצמי (בזכות המנגנון הזה, המגהץ יפסיק את פעולות, כאשר אינו בשימוש) ונורית בקרת מים (נורית זאת תתריע כאשר המיכל עומד להתרוקן מהמים שיש בו).

מחיר

המחירים משתנים בהתאם לדגם של המגהץ, לטכנולוגיה שלנו וכמו כן בהתאם למותג. מחיר של מגהץ אדים יכול לנוע מ-100 ועד 1500 שקלים. מחיר של מגהץ קיטור יכול לנוע מ-400 ועד 1500 שקלים.

אחריות

האחריות הניתנת על מגהצים היא בדרך כלל משנה ועד שלוש שנים.

תפריט נגישות