שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לבחור את עגלת הנשיאה המתאימה לכם ביותר?

אם אתם בעלי מקצוע שצריכים להעביר ציוד ממקום למקום כמו תקליטנים, צלמים, מובילים, טכנאים וכו’, עליכם להצטייד בעגלת נשיאה. עגלה שתהיה איכותית, באמצעותה תוכלו להעביר בקלות, בנוחות ובמהירות את הציוד שיש לכם לקחת על מנת לבצע את העבודה שלכם.

 

בחירת עגלת נשיאה

 

עגלת נשיאה או עגלת משא, יש לבחור בקפידה על פי פרמטרים שונים כגון, האם לעגלה יש פלטה נפתחת, האם יש לה ידית אחיזה נוחה, מה המשקל המרבי שניתן להעמיס עליה, האם היא ניתנת לקיפול ומאיזה חומרים היא עשויה.

 

כאשר מדובר על פרמטר הפלטה, יש לבדוק מה מידות הפלטה הנפתחת והאם המידות מתאימות למוצרים או לציוד שאתם רוצים להעמיס על העגלה. יש מגוון גדול של עגלות עם כל מיני סוגים של פלטות. אלו קיימות במבחר של גדלים. וודאו שאכן המידות מתאימות לכם.

 

מבחינת ידית אחיזה, גם כאן מדובר על פרמטר לא פחות חשוב ממידות הפלטה. הידית תשמש אתכם על מנת להזיז את העגלה. על כן, רצוי שזו תהיה ידית נוחה שאם אפשר גם לקפל אותה, הדבר יהיה עוד יותר טוב – כי כך תוכלו לחסוך מקום כאשר תרצו לאחסן את העגלה בבית או בבית העסק ובכלל ידית מתקפלת ועגלה מתקפלת, יכולות להיכנס לתא המטען של הרכב שלכם ללא בעיה.

 

מבחינת המשקל, גם כאן חשוב לבדוק מהו המשקל שניתן לשים על העגלה. אל תנסו להעמיס מעבר למשקל המומלץ, כי הדבר עשוי להסתכם בשבירת העגלה עצמה. על כן, כאשר אתם רוכשים את העגלה, תעריכו את המשקלים של הציוד והפריטים שלכם ובהתאם בחרו את משקל הנשיאה המתאים ביותר.

 

חשוב גם לשים לב לחומרים מהם עשויה העגלה. האם היא עשויה ממתכת איכותית וכמו כן האם יש לה גלגלים איכותיים וחזקים העשויים מסיליקון או חומר אחר שהינו איכותי.

 

מגוון עגלות משא

 

אצלנו ב”דיל הדילים” תוכלו למצוא מגוון עגלות משא המתאימות לנשיאת משקלים שונים. לקבלת ייעוץ מקצועי, ניתן להתקשר אלינו ל: 03-6161026. נשמח להשיב על כל שאלה ולתת מידע מפורט על כל העגלות הנמכרות אצלנו. לצפייה בקטלוג עגלות משא, הקליקו כאן.

 

2

 

 

 

 

 

תפריט נגישות