שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך בוחרים סולם טלסקופי לבית?

סולם טלסקופי הוא אחד מכלי העבודה הפופולאריים ביותר בקרב משתמשים ביתיים. באמצעות הסולם, ניתן לבצע כל מיני עבודות בגובה. לדוגמה, אפשר לתלות מנורה בתקרה, אפשר לתלות תמונה בקיר, אפשר לעלות לגג ועוד. למעשה, אפשר לראות שהסולם יכול להתאים למספר גדול של משימות. במידה ואתם מתכננים להוציא כסף על סולם חדש, מומלץ שתבדקו וגם תוודאו שיהיה זה סולם איכותי וכזה שתוכלו להנות ממנו לאורך זמן רב.

אם תסתובבו בחנויות המספקות ציוד ואספקה טכנית וברשתות עשה זאת בעצמך, תוכלו לראות שיש כל מיני דגמים של סולמות. אם שפע הדגמים מבלבל אתכם, נמליץ לכם להמשיך בקריאת הכתבה שלנו. אנחנו נעזור לכם לבחור את הסולם המתאים.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

חשבו מהו הצורך שלכם מהסולם

עליכם להגדיר את המטרות שלשמן אתם רוצים לבצע את רכישת הסולם. ככל שתגדירו את המטרות בצורה מדויקת יותר, כך גם תוכלו למצוא בקלות את הסולם המתאים עבורכם. לדוגמה, עליכם לחשוב אם אתם יכולים להסתפק בסולם קטן בעל 3 עד 5 שלבים שיאפשר לכם גישה נוחה למדפים וארונות או שאתם צריכים סולם עם יותר שלבים וזאת על מנת שתוכלו לבצע איתו עבודות גיזום בגינה, לתלות מנורות בתקרה, לעלות לגג וכו’. הנקודות שצריכות לעניין אתכם הם גובה הסולם וצורת השימוש בו (שכן יש סולמות שניתן להשעין על הקיר ויש סולמות שנפתחים למצב A).

אתרו דגמים איכותיים של סולמות

כעת אחרי שהגדרתם את המטרות שלכם מהסולם, תוכלו לחפש דגמים איכותיים של סולמות שיתאימו לצרכים שלכם. עליכם לבדוק את ההיצע לא רק בחנויות הפיזיות, אלא גם בחנויות אינטרנטיות. יותר מזה, אם יש לכם קולגות, חברים ובני משפחה שרכשו לאחרונה סולמות, תוכלו גם לבקש מהם המלצות. שימו לב שהסולמות הם של חברות מוכרות וכמו כן שימו לב גם לחומרי הגלם מהם מיוצר הסולם. בדקו גם את נושא הבטיחות. מומלץ לבחור בסולם שיש לו תו תקן בינלאומי או תו תקן ישראלי.

בדקו הצעות מחיר

כאשר מצאתם כמה דגמים של סולמות שיכולים להתאים לכם, תוכלו לבקש הצעות מחיר ממי שמשווק אותם. בחרו את ההצעה המשתלמת ביותר. כמו כן, בדקו גם האם יש אחריות על הסולם.

כמה טיפים לסיום…

להלן הטיפים שלנו:

-לפני שאתם עולים על הסולם, בדקו שאין שלבים רעועים או שבורים. בדקו גם שהסולם עומד בצורה יציבה על המשטח.

-כאשר עובדים על הסולם, מומלץ שיהיה בסביבה אדם נוסף שישמור איתכם על קשר עין.

-עשו שימוש בסולם רק למטרה המיועדת לו.

-במידה ואתם לא מרגישים טוב, כדאי שתדחו את העבודה על הסולם למועד אחר.

-עשו שימוש בסולם, כאשר הוא מוצב על משטח מישורי ויציב.

-כאשר אתם עולים בשלבים של הסולם, אל תישאו אתכם חפצים נוספים.

 

סולם פרימיום כפול

 

תפריט נגישות