שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איזו עגלת משא תענה על הצרכים שלכם?

בחנויות המוכרות כלי עבודה, תוכלו למצוא מגוון רחב של עגלות משא. ההבדלים בין העגלות השונות, באים לידי ביטוי בחומר הגלם ממנו עשויה העגלה, בפונקציות שיש לה, בכושר המשא שלה, בגודל וכמובן בעיצוב.

מומלץ לרכוש עגלת משא שתהיה איכותית וממותג מוביל. כמו כן, יש לבדוק שמקבלים לפחות שנה אחריות על העגלה. קראו היטב את המפרט הטכני של העגלה בטרם הרכישה וכך גם תוכלו לקבל החלטה נכונה.

כמה מילים על דגמי עגלות משא

יש המון דגמים של עגלות משא ועל כן יש בלבול ולעיתים מתקשים לבחור את העגלה המתאימה. יש עגלות משא קומפקטיות שאותן ניתן לקפל ולאחסן בקלות ובצורה נוחה בתא המטען של הרכב או בכל מקום אחר שתבחרו. יש דגמים של עגלות שעשוית מאלומיניום בשילוב חלקי פלסטיק ויש דגמים של עגלות שעשויות משלדת ברזל. יש גם לשים לב לצורת העגלה. יש עגלות המגיעות עם סלסלה מובנית ויש כאלה המגיעות עם משטח.

עגלות משא בהתאמה לצרכים של הלקוח

בעסקים רבים, ניתן לראות שעגלות משא נחשבות לכלי עבודה פופולארי וחשוב. מה שכן, חשוב לציין שעגלת משא מיועדת לא רק לשימוש עסקי אלא גם לשימוש פרטי. מומלץ להקדיש מחשבה וגם לתת תשומת לב להבדלים שיש בין עגלות המשא השונות. להלן ההבדלים:

-עגלה מתקפלת – מדובר על עגלת אלומיניום המשולבת בחלקי פלסטיק איכותי וקשיח. זהו דגם פופולארי מאוד. העגלה מתאימה לאנשי מקצוע, לחברות לוגיסטיקה, לחברות הובלה וכמובן ללקוחות פרטיים. העגלה נוחה מאוד לאחסון וגם לקיפול. כושר הנשיאה שלה יהיה בין 150 עד 200 קילוגרמים. עלותה מסתכמת בכמה מאות שקלים.

-עגלה מברזל – מתאימה מאוד לבעלי מקצוע שמעוניינים בפתרון מקצועי לשינוע נוח וקל של מטענים שונים. החיסרון הוא שהיא יכולה להחליד.

-עגלת הובלה מתקפלת או לא מתקפלת – מדובר על עגלה המגיעה עם משטח הובלה. מתאימה מאוד להובלה של מטענים כבדים וגדולים. אגב, הדגם הזה של העגלה מוכר גם בשם “עגלת פלטפורמה”.

-עגלה לשינוע של חומרי בנייה ושקים כבדים – מדובר על עגלה שמתאימה בעיקר למפעלים, לרשתות שיווק, לחברות בנייה.

-עגלה עם גלגלים מתנפחים וידית מתכווננת – מדובר על עגלה שמתאימה עבור שינוע של מטענים כבדים בכל תנאי שטח.

כמה מילים לסיכום…

כעת, אחרי שקראתם את המידע הרלוונטי, אתם כבר תדעו איך לחפש עגלת משא לעסק או לבית. שימו לב היטב לכל הפרטים שהוזכרו בכתבה וכמו כן לפרמטרים כמו, סוג מטענים לשינוע והובלה, כושר נשיאה, אפשרויות קיפול, מידות המוצר, סוג הגלגלים, חומר הגלם ממנו עשויה העגלה, גודל המשטח, נוחות הניווט, סוג הידית, כושר התמרון של העגלה וכמובן המחיר שלה.

רכישה בדיל הדילים

אצלנו באתר דיל הדילים, תוכלו למצוא מגוון של עגלות משא. לא בטוחים באיזו עגלה לבחור? חייגו אלינו ונשמח לסייע ללא כל התחייבות: 03-6161026

עגלת משא מאלומיניום

תפריט נגישות