שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איזה ציוד קמפינג יכול לשדרג לכם את הטיולים בארץ?

אמנם עכשיו בתקופה שיש נגיף קורונה בכל העולם וגם בארץ, אנחנו לא ממש יכולים לצאת לטיולים ולהנות אבל הנגיף הזה לא הולך להישאר כאן לתמיד ועל כן תמיד מומלץ שיהיה ברשותנו ציוד קמפינג במיוחד אם הוא נמכר במחירי מבצע. אז עד שיגיע הזמן בו יהיה אפשר לצאת ולטייל, תנו לנו להכיר לכם את החידושים בעולם הקמפינג ובפרט בכל מה שקשור לציוד קמפינג.

עגלת קמפינג

מדובר על עגלת שטח עם כושר נשיאה של עד 70 ק”ג. עם עגלת הקמפינג, תוכלו להעמיס את הציוד הכבד שלכם ולהעביר אותו מהרכב למקום בו אתם מתמקמים. עגלת השטח יכולה להתאים לטיולי קמפינג בעיקר אך לא רק. גם אם אתם מתכננים ללכת לים, תוכלו להיעזר בעגלה ולהעמיס עליה את הציוד שלכם. העגלה מצוידת בארבעה גלגלים חזקים וקשיחים. לעגלה שטח פנים גדול והיא נפתחת בקלות ומוכנה לשימוש בתוך מספר שניות. לקניית עגלת קמפינג, הקליקו כאן.

עגלת קמפינג | עגלה לים | עגלת שטח

אוהל משפחתי נפתח ברגע

אפשר למצוא מגוון גדול של אוהלים המתאימים לשהייה של עד שישה אנשים. יש לשים לב שלאוהל יש מנגנון פתיחה מהיר וכמו כן שיהיה עשוי מבד איכותי. אוהלים כאלה בדרך כלל יגיעו ארוזים בתיק לנשיאה.

צילייה

היא מיוצרת מבד לייקה גמיש ויש לה 2 מוטות אלומיניום מתקפלים ו-4 שקים לקיבוע בחול או בשטח בו אתם נמצאים. היא מגיעה בצורה קומפקטית בתוך תיק נשיאה מיוחד. מדובר על מוצר נוח וקל לתפעול והרכבה. הצילייה מגיעה בגדלים שונים ובהתאם לכך גם משתנה מחירה.

ערכת קפה

מדובר על ערכה שהיא בגדר חובה לכל מי שיוצא לטיול קמפינג, לשטח ולמילואים. הערכה ארוזה בתיק תיק מיוחד. אותו התיק יכול לשמש גם כצידנית לכל דבר. הערכה כוללת כירה, מיכל גז, פינג’אן, כוסות זכוכית, כלי פלסטיק לקפה וסוכר וכפית ממתכת.

שורה תחתונה

את המוצרים שהוזכרו לעיל תוכלו לרכוש מחנויות המוכרות ציוד למטיילים וכמו כן מהאתר שלנו תוכלו לרכוש את עגלת הקמפינג במחיר מבצע מיוחד, לפרטים נוספים, חייגו: 03-6161026 ונשמח לייעץ ולענות על כל שאלה. כאשר אתם רוכשים את המוצרים, בדקו שהם אכן איכותיים ויש עליהם אחריות. שיהיה לכם טיול מהנה!

 

 

 

 

תפריט נגישות