שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איזה ציוד קמפינג יוודא שהטיול יהיה מושלם?

אם לא תגיעו מתוכננים לטיול הקמפינג שלכם, הרי שהוא יכול להיות רחוק מלהיות מושלם. ישנן כל מיני הכנות שיש לעשות אותן בטרם היציאה לטיול. את ששת הפריטים המוזכרים לעיל, יש לארוז בתיק לפני היציאה לקמפינג.

מהם הפריטים הבסיסיים שעליכם לקחת לטיול הקמפינג?

אביזרי ניווט – אלו כוללים מפה, מצפן, GPS ומכשיר טלפון סלולרי עם תוכנת ניווט ומפות מעודכנות.

אביזרי הגנה – אתם לא רוצים לחטוף כוויות מאור השמש. על כן, יש להצטייד בקרם הגנה, ביגוד מתאים וכמו כן משקפי שמש.

ביגוד מבודד – יש להצטייד בביגוד כזה, בעיקר אם אתם יוצאים לקמפינג בתקופה ובמקום שבו קר מאוד. על מנת שלא תקפאו מקור, מומלץ לקחת ביגוד מבודד.

תאורה – יש לקחת פנסים וכמו כן תאורת חרום.

אוכל – יש להצטייד במספיק אוכל, כך שיהיה לכם גם לבוקר, לצהריים וכמובן לערב.

מים – חשוב מאוד לקחת שישיות מים, על מנת למנוע מצב של התייבשות ובכלל על מנת שיהיה מה לשתות בשטח (כי לא תמיד יש זמינות לקנות מיץ בחנות או בסופר).

עגלת קמפינג – לטיולים משפחתיים

אם אתם יוצאים לטיול משפחתי, מומלץ לקחת אתכם עגלת קמפינג או עגלת פיקניק (מדובר על אותו המוצר). באמצעות העגלה, תוכלו להעביר את כל הפריטים של הטיול שלכם, בצורה נוחה, קלה ומהירה הישר מהרכב אל המקום בו אתם בוחרים להתמקם באתר הקמפינג.

איפה תוכלו לרכוש עגלת קמפינג?

אצלנו ב”דיל הדילים” תוכלו לרכוש את עגלת הקמפינג במחיר מיוחד ומשתלם. לפרטים נוספים, חייגו אלינו: 03-6161026. מדובר על עגלה חזקה, עם שכבת בד כפולה וכושר נשיאה של 80 קילו. את העגלה, ניתן לאחסן בתא המטען של הרכב ולפתוח אותה תוך מספר שניות בעת הצורך.

שורה תחתונה

אם תצטיידו בפריטים ובציוד שהוזכרו לעיל, טיול הקמפינג שלכם יהיה פשוט מושלם. אתם תדעו שלקחת את כל מה שאתם צריכים ולא שכחתם שום דבר חשוב בבית. עם הזמן וככל שתתכננו יותר טיולים כאלה, כך תהיו הרבה יותר מנוסים ותדעו בדיוק מה אתם צריכים ואיך תוכלו לשפר עוד יותר את הטיול הבא שלכם.

תפריט נגישות