שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איזה מגהץ מומלץ לקנות?

כשמדובר על מוצרי חשמל לבית, אפשר לראות שהטכנולוגיה אכן מתקדמת ומשתכללת, כאשר המטרה העיקרית היא להקל עלינו. לדוגמה, אם בעבר נדרשנו לשטוף כלים בעצמנו, היום אנחנו יכולים לרכוש מדיח כלים במחיר שווה לכל כיס ולפטור את עצמנו מהתעסקות במלאכה זו. זוהי רק דוגמה אחת מיני דוגמאות רבות שאפשר להביא, כאשר מדובר על מוצרי חשמל מתקדמים. בתחום הגיהוץ, עדיין עלינו להמשיך לבצע את המלאכה בצורה ידנית. מה שכן, נוכל בהחלט לבצע את פעולת גיהוץ ולהקל על עצמנו, אם נבחר במגהץ המתאים. מגהץ חכם ומקצועי של מותג מוביל כמו Stand Steam. המותג מציע מגהצי קיטור ומגהצי אדים, באיכות טובה ומעולה. מדובר על מגהצים יעילים, חסכוניים, פשוטים ונוחים לעבודה. כך, כל אחד מאיתנו, יכול לבחור את המגהץ שמתאים בדיוק לצרכים שלו.

למה דווקא המגהצים של חברת Stand Steam?

להבדיל ממגהצים אחרים הנמכרים בשוק, המגהצים של Stand Steam הם מגהצים הנחשבים לכלי עבודה חכמים ומה הכוונה? מלבד היותם בעלי מפרט טכני עשיר, העיצוב שלהם גם מתמקד בנוחות מקסימלית למשתמשים בהם. מה הכוונה? אלו מגהצים עומדים המציעים אפשרות גיהוץ על קרש או גיהוץ באוויר באמצעות שימוש בקולב מיוחד. הדבר יכול להקל משמעותית על כל מי שנדרש לגהץ בגדים. מלבד זאת, המגהצים כולם עשויים חומרים איכותיים והם נוחים מאוד לשימוש. תוצאות הגיהוץ מושלמות בכל פעם מחדש.

מה כוללים המגהצים של Stand Steam

כפי שהוזכר לעיל, מדובר על מגהצים שיכולים לענות על כל הצרכים של הלקוח ובזכות העובדה הזאת, הם הופכים את פעולת הגיהוץ לקלה, יעילה ופשוטה. מה כוללים המגהצים?

-משטח תחתי עם כושר החלקה מצוין. תודות למשטח, ניתן להחליק את המגהץ על הבגדים וכך ליישר את הקמטים בקלות יחסית. מעבר לכך, מדובר על משטח עמיד וחזק המוגן משריטות.

-יש מגוון של דגמים, כאשר העיקריים בהם: דגם של מגהץ אדים עומד ודגם של מגהץ קיטור עם קרש נשלף. לכל אחד מהדגמים האלה, יש מפרט טכני מצוין שגם יכול לקצר משמעותית את

זמן המתנה מקוצר להתחממות של המגהץ וגם עוצמה יחסית גבוהה. כך פעולת הגיהוץ הופכת למהירה יותר.

-למגהצים יש תכונות פשוטות ליישום וחכמות וכאלה המותאמות לסוגי בדים שונים.

כל משתמש והמגהץ המתאים לו

אם לא פעם שאלתם את עצמכם מהם ההבדלים בין מגהצי אדים למגהצי קיטור, נשמח לענות לכם על השאלה ולכוון אתכם לבחירת המגהץ המתאים עבורכם. מגהץ קיטור, מתאים למי שנדרש לגהץ כמויות גדולות של בגדים. מנגד, מגהץ אדים יתאים למי שנדרש לגהץ כמויות קטנות יותר של בגדים. קחו בחשבון, שלכל מגהץ, יש תכונות שייחודיות רק לו. על כן, אם אתם לא בטוחים בבחירת הדגם, מומלץ שתפנו לנציגי החברה ממנה אתם רוצים לרכוש את המגהץ וכך תוכלו לקבל מידע מקצועי שיכוון אתכם לבחירת המגהץ המתאים.
מוזמנים בינתיים להתרשם מקטלוג המגהצים שלנו. לייעוץ ללא כל התחייבות, חייגו אלינו ונשמח לעזור: 03-6161026

איזה מגהץ מומלץ לקנות?

תפריט נגישות