שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

שימושים בעגלות משא בעסק

עגלות משא הן מוצר מוכר וכמעט ברור מאליו. אנחנו לא מקדישים לו זמן מחשבה ובדרך כלל אנחנו נעזרים בו בלי לחשוב יותר מדי על היתרונות שלו. כשאנחנו עומדים בפני העמסת ציוד רב, מעבר דירה או קבלת סחורה חדשה לעסק, אנחנו מגלים עד כמה חשוב לבחור עגלות מתקפלות איכותיות שיספקו לנו מענה.

עגלות משא מאלומיניום יכולות לתת מענה לבתי עסק שזקוקים לשינוע קל ויעיל של פריטים ומוצרים קטנים יחסית. הן מאפשרות הזזה ושינוע של ארגזים קטנים, ציוד, מוצרים ועוד מגוון רחב של דברים בקלות יחסית.

רבות מהעגלות המוצעות כיום הן עגלות משא מתקפלות, שמאפשרות לנו לאחסן אותן במשאיות התובלה, במשרד או בכל מקום אחר מבלי שיתפסו הרבה מקום.

עגלות מתקפלות מאלומיניום במצב מקופל

אז אילו מוצרים תוכלו לשנע באמצעות עגלות מתקפלות?

ציוד משרדי:

מארגזי נייר להדפסה דרך ערימות של קלאסרים ועד לציוד משרדי שוטף אחר, קל להעביר ממשרד למשרד ומחדר לחדר ציוד משרדי באמצעות עגלות משא. העגלות היעילות מאפשרות להעמיס בפעם אחת כמות גדולה של ציוד משרדי בבת אחת.

משלוחים קטנים:

אם אתם בעלי עסק ששולח משלוחים קטנים של חבילות מוצרים, עגלות המשא יכולות לסייע לכם. באמצעות עגלת משא אחת תוכלו לשאת כמה ארגזים קטנים עם מוצרים מבלי להעמיס על העובדים שלכם. באמצעות העגלות תוכלו להעביר את החבילות לחברת השילוח שמגיעה לאסוף אותן או למשאית שמחלקת אותן עבורכם.

ריהוט קל:

באמצעות עגלות משא מאלומיניום אפשר לשנע ריהוט קל כמו כסאות, שולחן קטן או ריהוט משרדי קל. אם אתם מתכננים מעבר משרד ורוצים להתארגן בהתאם, תוכלו לרכוש או לשכור עגלות משא מתקפלות שישמשו להעברת הריהוט הקל ולהזמין מובילים שיבצעו את ההובלה של הריהוט הכבד יותר, מה שיכול לחסוך לכם כסף.

מוצרים שונים:

אם אתם מייצרים מוצרים שונים תוכלו להעביר באמצעות העגלות חומרי גלם בקופסאות או מוצרים ארוזים בכמות גדולה יחסית. עגלות משא מאלומיניום נחשבות חזקות מספיק כדי להעביר כמות גדולה של ארגזים בכל פעם וכך תוכלו ליצור שינוע יעיל יותר של המוצרים שלכם אל המחסן וממנו. אם אתם בעלי חנויות שמעבירים מוצרים מהמחסן אל תוך החנות, העגלה היא מוצר חובה בחנות שלכם.

עגלת משא אלומיניום מתקפלת במצב פתוח

כיצד בוחרים עגלות מתקפלות לעסק?

 

כדי להנות מכל היתרונות של עגלות משא כדאי להקפיד על בחירה בעגלה איכותית וחזקה. כאמור עגלות המשא העשויות אלומיניום נחשבות לחזקות ביותר, הן מאפשרות נשיאה ושינוע של מספר גדול יחסית של ארגזים או ציוד כבד יחסית.

בנוסף, כדאי לבחור עגלות משא מתקפלות, שמספקות כאמור אחסון נוח של העגלה כאשר אין צורך בה. זהו פריט חובה עבור נהגי משאית או רכבי עסק שרוצים לשאת איתם עגלת משא ברכב ולא רוצים שהעגלה תתפוס מקום רב. כמובן שמומלץ לבחור עגלות משא איכותיות שיוכלו להחזיק מעמד זמן רב.

 

מוצרים נוספים לבית ולעסק בדיל הדילים.

תפריט נגישות