שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

שיגרת עבודה קלה הודות למלגזה

כלקוחות אשר מבקרים בחנויות השונות, אנו לוקחים את שנגלה בפנינו כמובן מאליו. בעת ביקור בחנות הבגדים החביבה צופים בפרטי הלבוש השונים, בביקור בסופר השכונתי עורכים קניות של מצרכים, ובביקור בחנות הרהיטים בוחרים בקלות את הקו העיצובי החדש לבית. האם שאלתם את עצמכם פעם – איזה גלגול עברו המוצרים השונים עד שהגיעו לכאן?

 

כיום, חברות קטנות גדולות כאחד, המחזיקות במחסנים ועוסקות בייצור, משתמשות שימוש נרחב במלגזות. המלגזה החשמלית הינה כוח העבודה המוביל כיום במחסנים, אשר מתופעל על ידי עובדים מקצועים ונאמנים. הסחורות המגיעות לחנויות כלי העבודה השונות מובלות בין המחסנים, ולבסוף גם מועמסות על המשאיות המובילות אל החנויות השונות את שאנחנו קונים לבסוף. אפשר לומר בביטחון, כי לולא עבודתה של המלגזה החשמלית, חיינו כצרכנים היו נראים אחרת לגמרי.

 

 מלגזה

היכן משתמשים במלגזות?

כיום השימוש במלגזות נוכח בכל מחסן – החל משימוש אזרחי ועד שימוש צבאי. המלגזות הן אביזר חובה בכל מפעלי המזון, הרהיטים וההלבשה. כמויות גדולות של סחורה עולות על המלגזה ועושות דרכן בקלות ובמהירות מנקודה אחת לשנייה. גם הצבא עושה שימוש רחב במלגזות בבסיסים השונים, על מנת להבטיח עבודה רציפה, יעילה ומהירה. החיים הקלים שהעניקו המלגזות החשמליות כיום מובנות מאליו, אך עד לא מזמן פתרונות השינוע שהוצעו היו שונים לגמרי.

 

 מלגזה

המלגזה החשמלית – יד ימינם של העובדים

לא רחוקים הימים בהם על עובדי המלגזות היה לעבוד על מלגזה ידנית. באותם הימים, המלגזה הייתה התגשמות כל החלומות וסייעה רבות לעוסקים במלאכה. המלגזות הידניות סייעו רבות, אך הייתה בעיה ניכרת: מגבלת המשקל. כיום, עם ההתפתחות האינסופית והנוכחות של הטכנולוגיה בכל תחום בחיינו, גם המלגזות הגיעו עם בשורה שהקלה את חייהם של עובדי המלגזות והפכה את העבודה ליעילה יותר, קלה יותר ומהירה יותר.

בעזרת המלגזה החשמלית ישנה אפשרות לנייד סחורות ממקום למקום ללא כל הגבלה על משקל המשטחים והסחורה. מלגזה חשמלית הינה נכס בכל מקום עבודה אשר עוסק בשינוע של סחורות כבדות ועל כן השימוש בה נפוץ ונוכח. המלגזות החשמליות הן הבשורה האחרונה בתחום השינוע והניוד במחסנים השונים. איך הייתה מתנהלת העבודה בלעדי מלגזה חשמלית? בקושי רב.

המלגזה החשמלית הינה מלגזה אשר ניתן לעבוד איתה בחללים סגורים, והודות לגודל הפונקציונאלי והחכם שלה, ניתן לעבור בין מעברים צרים. אם יש ברשותכם מחסן בעל פרוזדורים רבים, הרי שהמלגזה יכולה לעבור בקלות רבה. מעבר לכך, גם עלות האחזקה של מלגזה חשמלית הינה נוחה משניתן לחשוב, ואינה זקוקה להחלפה של מסננים.

מטרת בעלי העסק: רישיון בטיחות

על מנת להנות מהתועלות הרבות של המלגזות החשמליות, ישנו צורך לצייד את העובדים ברישיון על מלגזה. נתון זה משמח והינו מהווה גורם מסנן, שכן רק הנהגים המקצועיים והבטיחותיים יזכו ליהנות מכלי עבודה זה. לאחר קבלת רישיון על המלגזה, תוכלו להבחין איך העובדים מתעלים את הזמן, נשחקים פחות ומספיקים יותר במהלך יום העבודה שלהם.

תפריט נגישות