שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

עגלות משא למגזר הפרטי והעסקי

למרות ההתפתחות המהירה של האמצעים הטכנולוגיים עלסוגיהם השונים, עדיין קיימים פתרונות “קלאסיים” ופשוטים שאין להם תחליף. כך, בבתי עסק רבים נדרשת הנעה של חפצים שונים ממקום למקום, בין אם מדובר במוצרים הנמכרים על ידי בית העסק או במוצרי עזר שונים הדרושים לביצוע משימות שונות, הובלה של פריטים כבדים יכולה להפוך למעמסה ולבעיה אמיתית ללא ציוד מתאים. יתר על כן, זלזול בהיבט זה של תפעול העסק עשוי להביא לטראומות פיזיות של העובדים שנאלצו להיות “יצירתיים” בעניין זה או להעביר את המשאות ללא סיוע – מה שמוביל מהר מאוד לבעיות גב.

 

כיצד עגלות משא מקלות על בתי עסק שונים?

 

כל בית עסק שכולל פריטים כבדים פיזיים – בתחום הבנייה, ההובלה, הניקיון, ההנדסה, השיפוצים וכיוצא באלה– בכל אלה אפשר ליהנות מהיתרונות הרבים של עגלות משא המאפשרות להוביל את המרכיבים השונים של פעילות החברה ממקום למקום. בנוסף, בכל חברה שבה יש מחסנים יש צורך במלגזות ולעיתים גם בעגלות על מנת להעביר את הארגזים ואת הפריטים המאוחסנים מנקודה א’ לנקודה ב’. רכישות של עגלות בטיחותיות ומודרניות העשויות מחומרים קלים יחסית והמאופיינות בתפעול נוח שאינו דורש כוח פיזי רב מאפשרות ניהול נוח יותר של היבטים שונים של בית העסק, ללא סיכון כלשהו של העובד או של בעל העסק.

 

שימושים אלטרנטיביים של עגלות משא

 

בעבר העגלות שימשו כמעט לכל דבר, כאשר חיברו אותן לחיות משא שונות (סוסים, חמורים), וגם כיום ניתן להיעזר בהן בתחומים הנוגעים למשאות שונים. מלבד השימושים שתוארו לעיל, ניתן להסתייע בעגלות משא גם באופן יומיומי,אם מדובר בישוב קטן שהמרחקים מקצהו האחד לקצהו האחר הם קצרים ושהדרכים בו נוחות לנסיעה. במקרים אלה ניתן להיעזר בעגלות לכל מטרה יומיומית, כגון הבאת מצרכים לבתים, מסירת חפצים לצדקה, הובלת פסולת למקום האיסוף הכללי ועוד. שימוש בכלי המתאים להעברת כל סוג של מטען מקל את העבודה בכל עת, ובאמצעות בחירה נכונה בשעות העבודה (לא בשמש הקופחת) ותוך שמירה על אמצעי הבטיחות הדרושים למניעת הדרדרות של העגלה ואובדן שליטה עליה – ניתן להשיג אינספור יתרונות חשובים בעבודת העסק או בניהול המשק.

 

עגלת משא מתקפלת

תפריט נגישות