שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סקירת מוצר – מגהץ אדים עומד

מראה אסתטי של בגדים חשוב ביותר לחזות של כל אחד מאיתנו. מראה חלק וחסר קמטים הוא חלק חשוב ביותר במראה החיצוני, בין אם מדובר בחליפה רשמית של איש עסקים או בשמלה מרשימה לאירוע ערב כלשהו. על מנת להשיג את המראה הזה נדרש מכשיר מיוחד המאפשר להחליק את הבגדים, ומומלץ שיהיה זה מכשיר כמה שיותר פשוט לתפעול, על מנת שתהליך הגיהוץ לא ידרוש יותר מדי זמן בלוח הזמנים העמוס שלנו בתקופה המודרנית.

למרות השאיפה להאיץ תהליכים, האופיינית לכל תחומי החיים בתקופתנו, מראה חיצוני עדיין משחק תפקיד חשוב ביותר, וכאן אין קיצורי דרך. כל אדם שמתוקף תפקידו או מרצונו האישי צריך להיראות תמיד ייצוגי ובמיטבו – נאלץ להשקיע פרק זמן מסוים מתוך שגרת היומיום שלו בגיהוץ הבגדים.

 

מהו מגהץ אדים?

 

לאורך כמה מאות שנים, השיטה הבסיסית להענקת מראה חלק וקטיפתי לבגדים נשארה אותה אחת: חימום של מים ל-100 מעלות והעברת משטח קר שפולט את האדים מהמים על גבי הבגד: מצד אחד משטח המתכת מעניק לבגד מראה אחיד, בעוד האדים והחום שלהם מיישרים כל גבשושית, קו קפל או קמט קטן. אף על פי שהשיטה הבסיסית נשארה כפי שהייתה, דרך הביצוע השתכללה, ואחד הפתרונות הנפוצים והטובים ביותר מאלו הקיימים היום הוא מגהץ אדים עומד. מגהץ אדים רגיל הינו אחד ממוצרי החשמל הנגישים ביותר בשוק – הן מבחינת התפוצה והן מבחינת מחיר.

 

מגהץ אדים עומד

 

יתרונות של מגהץ אדים עומד לעומת הגרסה הפשוטה

 

כלפי חוץ, מגהץ אדים עומד מזכיר מעט שואב אבק קטן וקומפקטי. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של סוג מכשור זה הינה האפשרות לגהץ את הבגדים במצב תלוי. כלומר, אין צורך בחלק משמעותי ביותר מהליך הגיהוץ ה”קלאסי” – הצבת שולחן גיהוץ, פרישה של הבגד על גביו וקיפול השולחן לאחר סיום המשימה.

בנוסף, אין צורך במקום עבור אחסון השולחן. בסופו של דבר, ניתן לומר ששימוש במגהץ אדים עומד עשוי לקצר את זמן העבודה כמעט בחצי, מה שעשוי להיות קריטי ביותר עבור אנשים המתארגנים בבוקר, וחיסכון זה בזמן מעניק להם עוד רבע שעה של שינה מתוקה.

 

 

 

תפריט נגישות