שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מלגזות, סולמות ועוד- הכלים שיהפכו את עבודתכם לקלה, מהירה ובטוחה

לא רחוקים הימים בהם העובדים במפעלים ובמחסנים השונים היו עובדים עבודה פיסית קשה ומתישה. העובדים שעוד זוכרים את הימים בהם ניידו סחורות שונות באמצעות הידיים, ובתמורה זכו בכאבי גב וברכיים, כיום מעריכים כפליים את הבשורות המתקדמות המסייעות להם בעבודתם.

 

בעלי המפעלים והמחסנים כבר מצטיידים בכלי העבודה המתקדמים לרבות המלגזות, עגלות המשא והסולמות, אשר הפכו את שגרת העבודה לבטוחה יותר, נעימה יותר ובעיקר פרודקטיבית יותר.

 

עגלות משא

בדיוק הגיעה סחורה? אתם צריכים להעביר ארגזים מנקודה אחת במחסן אל נקודה אחרת? עגלות המשא הן אביזר חובה בעסק שלכם. עסקים רבים מצויידים במחסנים גדולים המאחסנים סחורה רבה. כחלק משגרת העבודה, מגיעות בכל יום כמויות גדולות של סחורה וארגזים שיש להעביר בין חלקי המחסן. הימים בהם היה צריך להעביר את הסחורה בכמה סבבים על הידיים, אינם עוד!

 

עגלת משא נינג'ה

כיום עגלות המשא מאפשרות התניידות קלה של ארגזים וחפצים שונים. העגלות נעות על גלגלים, כך שמדובר על תנועה חלקה ומהירה, מבלי שמשקל הגוף משתתף בפעולה. עבור העובדים מדובר על אביזר המשדרג את שגרת היום בעבודה, ועבורכם, בעלי העסקים, מדובר על יעילות, מהירות ועבודה פרודקטיבית יותר.

 

מתניידים בקלות עם מלגזות

עבור עובדי המחסנים השונים, מלגזה היא התגשמות חלום של ממש. לא רחוקים הימים בהם המלגזות היו רק בגדר פנטזיה, אך כיום נדמה שבלי המלגזות, העבודה פשוט לא תתאפשר. כיום המחסנים השונים מאובזרים במלגזות, בעזרתן ניתן לנייד סחורה כבדה מאד ממקום אל מקום, כאשר מקדשים את ערכי הבטיחות.

 

מלגזה

קיימים כיום מחסנים עצומים המשתרעים על שטח עצום. כאשר צריך להעמיס סחורה למשאיות, והסחורה נמצאת במרחק רב מהמשאית הממתינה בחוץ, המלגזה נכנסת לפעולה. בדקות בודדות, נהגי המלגזות מעמיסים את הסחורה הרלוונטית, מניידים אותה במהירות ומאחלים לנהג לנסיעה טובה. המלגזות מסייעות ועובדות גם בשטחי המחסנים עצמם, בעת שמעבירים בקלות סחורות ממקום למקום לטובת ניקיון וסדר המחסנים.

 

על מנת להבטיח את בטיחות העובדים ואת הנוכחים בסביבת העבודה, עוברים נהגי המלגזות קורס ייעודי לנהיגה במלגזה. רק אלו שעמדו בתנאים הנדרשים וקידשו את ערכי הבטיחות, זוכים לנהוג על המלגזה ולהפוך את עבודתם לקלה ומועילה.

 

מטפסים הכי גבוה עם סולמות

בעסקים שונים ישנו שימוש רחב בסולמות. מדובר על אביזר על זמני, שתמיד נמצא מסייע בסיטואציות שונות. חנויות בגדים, מחסני מזון, מסעדות ומפעלים – כולם בעלי מחסנים אחוריים אשר מאחסנים סחורה רבה לטובת קיום העסק. המחסנים העצומים מאחסנים גם סחורה לגובה, וכך המון פעמים זקוקים לסיוע הסולם.

 

סולם טלסקופי מתכווץ

הסולמות הם אביזר שמחירו נוח, והינו בגדר חובה בכל העסקים. הסולם מאפשר שליפת אביזרים גבוהים בקלות ובטיחות. תוכלו להסתייע בסלומות קבועים הנעים על גלגלים, וכך להבטיח את קביעותם במקום מבלי חשש שיזוזו או יהוו פגע בטיחותי.

תפריט נגישות