שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מגהץ קיטור או מגהץ אדים עומד – מה עדיף?

רובנו לא מקדישים יותר מדי מחשבה לבחירת סוג המגהץ שבשרותינו, נדמה שזוהי בחירה פשוטה מאד. כל מה שרובנו רוצים הוא להנות מבגדים חלקים, מוקפדים ואלגנטיים שיתנו את הרושם הראשוני הטוב ביותר. עם זאת, חשוב להכיר את ההבדלים בין המגהצים השונים ולבחון איזה מגהץ יכול לתת לכם את התוצאות הטובות ביותר.

האם לבחור מגהץ קיטור מקצועי או אולי דווקא את זה שפועל על אדים? האם עדיף מגהץ אדים עומד או אולי דווקא קיטור שעומד בזכות עצמו? במאמר זה נעמוד על ההבדלים בין הסוגים השונים ונעזור לכם להחליט איזה מגהץ מתאים לכם.

מגהץ האדים – קווים לדמותו של מכשיר קלאסי

מגהץ אדים הוא הבחירה הקלאסית. הוא המגהץ המוכר והטוב שעושה שימוש במים. המים מורתחים בתוך המגהץ כאשר הוא מחובר לחשמל ומופעל, הם מתחממים עד לטמפרטורה של 100 מעלות ואז הופכים לאדים. במהלך השימוש בו יוצרים האדים פעולה רכה יותר של המגהץ, שעוזרת להחליק וליישר קמטים על הבד. תחתית המגהץ, העשויה בדרך כלל ממתכת איכותית, מעבירה את חום האדים אל הבד וכך יוצרת החלקה שלו.

בין שלל הסוגים של מגהצים מהסוג הזה, בולט במיוחד מגהץ אדים עומד שמאפשר לנו להציב אותו במאונך בצד קרש הגיהוץ, כך שיהיה נוכל להשתמש בו ולעצור את השימוש בו לפי הצורך. מגהץ זה נחשב ליעיל מאד ומותיר את הבגד רענן וחלק.

 

לרכישת מגהץ אדים עומד במחיר משתלם במיוחד, הקליקו כאן.

 

 

מגהץ אדים עומד מגהץ אדים עומד מגהץ אדים עומד מגהץ אדים עומד

 

לצפייה בסרטון הדגמה של המגהץ:

 

מגהץ קיטור – האח הגדול והמתקדם

מגהץ קיטור הוא היום הסוג הנחשק יותר. מגהץ קיטור מומלץ בעיקר בזכות התהליך המהיר יותר, במסגרתו מחוממים המים עד לטמפרטורה של 150 מעלות וכך נוצר גיהוץ איכותי הרבה יותר, בזמן קצר יותר. מגהצי קיטור מתקדמים מאפשרים גם הוספה של מים תוך כדי השימוש בהם, כך שלא צריך לחכות בכל פעם מחדש להתחממות המים.

מגהץ קיטור מקצועי מאפשר גיהוץ של כמות גדולה של בגדים ומצעים במינימום זמן ומאמץ. עד כה השימוש במגהצים מקצועיים נעשה בעיקר במכבסות, מלונות ומקומות שבהם כמות הכביסה היא גדולה. היום אפשר למצוא מגהץ קיטור עומד שמתאים לשימוש ביתי.

אז במה לבחור?

מגהצי הקיטור נחשבים היום למתקדמים יותר אבל מגהץ אדים עומד הוא תוספת יעילה מאד לכל בית או עסק. מגהץ אדים עומד מהסוג המוכר והרגיל מאפשר לנו לגהץ את הכביסה בבית, אך יכול לקחת זמן ומאמץ במקרים מסוימים.

מגהץ קיטור מעניק לנו חוויה מהירה ויעילה, הוא מגהץ את הבגדים, המצעים ושאר הפריטים במהירות, אפשר להוסיף לו מים במהלך התהליך מבלי לחכות להתחממות חוזרת והוא בדרך כלל מגיע לתוצאות טובות יותר.

ההחלטה באיזה מגהץ לבחור תלויה בעיקר בהרגלי השימוש של כל אחד ואחת מאיתנו, ביכולת להשקיע במכשיר איכותי ובצרכים של הבית או העסק.

 

 

יש לכם שאלה לגבי המוצר? חייגו אלינו: 03-6161026

תפריט נגישות