שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כללי הזהב לבניית פרגולה באופן עצמאי

כיום יותר ויותר אנשים בעלי בית פרטי מחליטים להרכיב פרגולה. לצד האנשים אשר בוחרים להזמין איש מקצוע שיבצע עבורם את העבודה, לא מעטים אלו אשר בוחרים לבנות את פרגולת החלומות שלהם בכוחות עצמם. תשמחו לגלות כי לא מדובר על דבר מסובך כלל, אך כן חשוב לדעת לקראת מה הולכים. הנה לכם 5 טיפים טרם אתם יוצאים אל הדרך.

 

1.לפני הכל – למה אנחנו צריכים פרגולה?

טרם אתם יוצאים לדרך, חשוב שתבינו את חשיבותה של הפרגולה. לבתים פרטיים רבים צמודה גם גינה מפנקת. לצד הימים הנעימים בהם תענוג גדול לשבת תחת כיפת השמיים, ישנם ימים חמים בהם השמש פוגשת אותנו ונוכחת בכל פינה בגינה שלנו. הודות לפתרון הפרגולות, יש לכם אפשרות ליצור פתרונות הצללה בבית הפרטי שלכם, וכך גם בימים בהם השמש קופצת לומר שלום, תוכלו לשבת בגינה הנפלאה שלכם. מעבר לכך, ניתן גם לעשות סנטף קירוי פרגולה, כך שיהיה ניתן להפיק ממנה את המירב גם בחודשי החורף.

 

2.סולם מתקפל

החלטתם לבנות את הפרגולה באופן עצמאי? צאו לדרך! לפני כן, חשוב להצטייד באביזרים הכרחים וחיוניים לטובת הצלחת והשלמת הפרויקט. חשוב שתבינו, כי בעת שאתם בונים את הפרגולה לבד, הרי שאתם אדון לעצמכם החל מראשית התהליך ועד סופו. המשמעות היא שיש לעשות בדיקה מעמיקה כי ברשותכם כל הנדרש להקמת הפרגולה. הדבר הראשון הוא לוודא כי ברשותכם סולם מתקפל. מאחר והפרגולה מתנשאת לגובה, יהיה צורך לטפס על סולם על מנת להדק ולקבע חלקים שונים.

סולמות טלסקופיים מתקפלים לבניית פרגולה ומגוון שימושים

 

3.עגלת משא

אביזר נוסף וחשוב הוא עגלת המשא. עם הרכבת הפרגולה, יהיה עליכם לנייד חומרים ממקום למקום. סביר להניח כי את החומרים השונים יהיה עליכם להעביר מהרכב שלכם החונה בחנייה אל הגינה, כך שהדרך הקלה לעשות זאת היא באמצעות עגלת משא שתהפוך את מלאכת העברת החומרים ממקום אחד לאחר בקלות רבה.

עגלת משא 120 קילו לשינוע ציוד ואביזרים

 

4.איזו פרגולה אנחנו רוצים?

שאלה חשובה שעליכם לשאול את עצמכם היא איזו פרגולה אתם רוצים. השאלה הזו מתייחסת בראש ובראשונה לחומר ממנו תבנו את הפרגולה. הפרגולות הפופולריות ביותר הן אלו מהעץ והאלומיניום, והבחירה לגמרי בידכם. פרגולות העץ מעניקות גוון טבעי, רך ועדין, בעוד שפרגולות האלומיניום משדרות מסיביות וחוזק. נסו להתאים את אופי הפרגולה לאופי הנוכח בגינה הפרטית שלכם וכך ליצור את הפרגולה המושלמת עבורכם.

מעבר לכך, פתוחה בפניכם האפשרות ליצור גם קירוי פרגולה. הפרגולות הסטנדרטיות מגיעות בפורמט של עמודים ללא קיר המעניקים צל בחודשי הקיץ, אך גם תוכלו ליצור קירוי לפרגולות וכך ליצור הגנה גם ממי הגשם בחודשי החורף.

ואם כבר אתם מתקינים פרגולה, תוכלו להשלים את מראה הגינה שלכם ולעשות אותה הרבה יותר מעוצבת, על ידי התקנה של דק איפאה. מדובר על אחד מהדקים האיכותיים ביותר, שכן הוא עשוי מעץ איכותי וחזק. בגלל החוזק שלו, הוא יכול לשאת ריהוט גינה ללא קושי ומעבר לכך, הוא כמובן גם עמיד בפני פגעי מזג האוויר. כמו כל דק, הוא צריך תחזוקה שוטפת. ניתן להזמין שירות תחזוקה דרך חברה המייצרת דקים ממנה גם רכשתם את הדק או לבצע את התחזוקה באופן עצמי.

 

5.מדידות ורכישת חומרים

לבסוף, עליכם למדוד את הפרגולה שתרצו לשבץ ולרכוש את החומרים הרלוונטיים להשלמת המשימה. בצעו מדידות מדויקות על מנת להבטיח לעצמכם פתרון מושלם לימי הקיץ החמים וימי החורף הגשומים.

תפריט נגישות