שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

טיפים למעבר לבית החדש – כל מה שחשוב לדעת על אריזה והובלה

מעבר לבית חדש יכול להיות חוויה מלחיצה. מה שכן, במידה ותערכו למעבר כמו שצריך,
תוכלו להפוך אותו לחלק וללא מתחים.
בכתבה הבאה, נציג טיפים מועילים להובלה ואריזה.

לתכנן מראש

תכנון מראש הוא קריטי למהלך מוצלח. צרו רשימה של כל מה שאתם צריכים לעשות, מאריזת הפריטים שלכם ועד שינוי כתובת המגורים שלכם. הקפידו לתת לעצמכם מספיק זמן על מנת להשלים כל משימה בהצלחה ואל תהססו לבקש עזרה מבני משפחה וחברים במידה ואתם צריכים אותה.

היפטרו מכל הפריטים שאתם לא צריכים או לא רוצים

מעבר דירה הוא ההזדמנות המושלמת לסדר את הבית הנוכחי. עברו על כל חדר והחליטו איזה פריטים אתם כבר לא צריכים או לא רוצים. רכזו את הפריטים בשקיות והחליטו מה לעשות איתם – האם לתרום, למכור או לזרוק אותם. הדבר הזה רק יקל על המעבר שלכם וגם יעזור לכם להתחיל מחדש בבית החדש שלכם.

רכשו חומרי אריזה

חומרי אריזה כוללים קופסאות קרטון, סרט אריזה, ניילון בועות, נייר אריזה וטושים. אפשר לרכוש את כל הפריטים הללו מרשתות עשה זאת בעצמך.

תייגו את קופסאות הקרטון בהן אתם עושים שימוש

רשמו על קופסאות הקרטון איזה פריטים יש בתוכן ולאיזה חדר התכולה שיש בתוכן שייכת. כך יהיה לכם הרבה יותר קל לפרוק ולארגן את הפריטים בבית החדש.

ארזו חדר אחרי חדר

כך תוכלו להישאר הרבה יותר מאורגנים וגם להפוך את תהליך האריזה לנוח יותר. מומלץ מאוד שתתחילו מהחדרים שאתם עושים בהם הכי פחות שימוש ולאחר מכן תעברו לחדרים שבהם אתם עושים הכי הרבה שימוש.

ארזו פריטים כבדים בקופסאות קטנות

כאשר אתם אורזים פריטים כמו, ספרים או כלי מטבח, השתמשו בקופסאות קטנות כדי למנוע מהם להיות כבדים מדי להרמה או לנשיאה. את הקופסאות הגדולות, תוכלו לייעד עבור פריטים קלים יותר כמו מצעים או כריות.

השתמשו בניילון בועות ובנייר אריזה

על מנת שתוכלו להגן על הפריטים השבריריים שלכם במהלך המעבר, השתמשו בניילון בועות ונייר אריזה. עטפו כל פריט בנפרד והניחו בקופסה עם נייר אריזה כדי למנוע תזוזה במהלך ההעברה.

ארוז פריטים חיוניים בנפרד

ארזו קופסה נפרדת עם כל הדברים החיוניים שתצטרכו בלילה הראשון בבית החדש. לדוגמה, מוצרי טיפוח, בגדים להחלפה וכל התרופות הנחוצות. תייגו את הקופסה הזו כקופסה חיונית ושמרו אותה איתכם במהלך המעבר.

לשכור הובלות מקצועיות

אם אתם לא מרגישים בנוח עם הרעיון לארוז ולהעביר את החפצים שלכם לבד, מומלץ שתשקלו לשכור מובילים מקצועיים. הם כבר ידאגו להוביל את הפריטים שלכם לבית החדש בצורה בטיחותית ויעילה עם עגלות משא מקצועיות ורכבי הובלה מתאימים.

עגלת משא אלומיניום עם כושר נשיאה של עד 150 ק"ג

עגלת משא אלומיניום

הישארו רגועים וגלו גמישות

מעבר דירה יכול להיות מלחיץ, אבל חשוב להישאר רגועים ולגלות המון סבלנות וגמישות.
דברים לא צפויים יכולים לקרות במהלך מעבר הדירה ולכן עליכם להיות מוכנים לבצע התאמות בהתאם לצורך.

שורה תחתונה

אנחנו מבטיחים לכם שאם תבחרו ליישם את הטיפים שלנו, תוכלו להפוך את מעבר הדירה למוצלח וכמובן שתוכלו להתחיל להנות מהבית החדש שלכם.

תפריט נגישות