שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

הסולמות של דיל הדילים

כל בית צריך סולם. כל בעל מקצוע שעובד מסביב לבית צריך סולם. באתר דיל הדילים תמצאו מגוון סולמות מסוגים שונים שמתאימים לצרכים שונים. סקרנו עבורכם כמה מהסולמות הבולטים באתר, שמוצעים כרגע במחירים מיוחדים.

 

סולמות אלומיניום – רב מצבי

באתר תוכלו למצוא סולם אלומיניום רב מצבי באורך של 3.6 או 4.7 מטרים. הסולם הוא רב שימושי ובעל ארבעה מצבים שונים, שמאפשרים עבודה נוחה. הוא מתאים גם לעבודה בבית וגם לעבודה בעסק הדורש טיפוס לגובה.

את הסולם אפשר לכוון למספר מצבים: מצב A סטנדרטי, מצב פיגום – שולחן, מצב ישר ומצב מעוקל. אפשרות זו היא יתרון משמעותי, כיוון שהסולם יכול לספק גמישות ולמלא מגוון תפקידים.

הסולם עשוי אלומיניום ולכן נחשב עמיד מאד. הוא מתקפל בקלות ונכנס לתא המטען. יתרון משמעותי הוא המשקל שלו. למרות שעובי האלומיניום הוא 3 מ”מ והסולם עמיד מאד, הוא עדיין קל – רק שישה קילוגרמים.

סולם אלומיניום טלסקופי מתכווץ

 

סולמות טלסקופיים במגוון גבהים

באתר תמצאו סולמות טלסקופיים איכותיים העשויים מאלומיניום. אלו סולמות מסיביים שמגיעים במגוון גבהים – מ-3 מטרים ועד ל5 מטרים במצב פתוח.

הסולם נפתח למספר מצבעים ואפשר לשנות את סידור השלבים לפי הצורך. אפשר לכוון את הסולם לכל גובה רצוי בין 96 ס”מ ועד לגובהו המקסימלי, בהתאם לדגם שנבחר. העובדה שהסולם עשוי מאלומיניום מבטיחה עמידות לזמן ארוך, כך שהוא הופך לכלי עבודה קבוע עבור כל אחד הזקוק לסולם במהלך העבודה או במהלך הטיפול בבית.

אחד היתרונות הבולטים של סולמות אלו הוא האפשרות לקפל אותם כך שייכנסו לכל ארון שירות בבית. בנוסף, אפשר לנייד את הסולם בתא המטען של הרכב כשהוא מקופל.

 

כיצד בוחרים סולם לבית או לעסק?

פרקטיות – האם הסולם עונה על הצרכים שלנו בעבודה שאנחנו מבצעים בבית? יש הבדל בין סולם שאנחנו צריכים בבית כדי לתלות תמונה על הקיר ובין סולמות שמלווים אותנו לאורך יום העבודה, בהתאם למקצוע שלנו.

יכולת כיוון – באתר אפשר למצוא מגוון סולמות מתפרקים שמספקים מענה רחב בזכות אפשרוות כיוון שונות. אפשר לכוון את גובה הסולם, את מספר השלבים ואת צורת הסולם, בהתאם לסוג הסולם.

חוזק – מאיזה חומר עשוי הסולם, האם מדובר בחומר חזק ועמיד שיבטיח שהסולם יוכל לשמש אותנו לאורך שנים. הסולמות באתר עשויים אלומיניום, המספק בטיחות רבה בשימוש.

מחיר – בין אם אתם רוכשים סולם לבית או לעסק, חשוב שתשקיעו בסולם איכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן. בעוד שהמחיר הוא משמעותי, בדיל הדילים תוכלו למצוא סולמות במחירים אטרקטיבים במיוחד, בלי להתפשר על האיכות.

 

באתר דיל הדילים תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של סולמות מכל הסוגים, שנותנים מענה גם לבעלי מקצוע המשתמשים בסולם באופן קבוע וגם לבעלי בתים ודירות שרוצים סולם איכותי שישמש אותם לעבודות בבית. כעת נותר רק לבחור את זה המתאים לכם.

תפריט נגישות