שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

הטיפים שלנו לגיהוץ מושלם!

מכל מטלות הבית, יש מטלה אחת שהיא ממש מעצבנת – גיהוץ הבגדים של כל בני המשפחה. לכן, אספנו עבורכם טיפים מנצחים לגיהוץ קל ונוח.

 

טיפ מספר אחד – גיהוץ בעמידה או ישיבה

 

אם יש ברשותכם מגהץ אדים מהדור הישן, שמצריך גם שימוש בקרש גיהוץ, נסו לגהץ איתו בישיבה. עשו זאת על פי הנמכת גובה קרש הגיהוץ או שימוש בכיסא בר גבוה. אם יש ברשותכם מגהץ אדים עומד, הנקרא גם סטימר, תוכלו לגהץ בעמידה בנוחות וללא כל בעיה.

 

טיפ מספר שתיים – איך לבחור מגהץ?

 

בחרו מגהץ עם מפרט טכני מעולה, כאשר מאפייניו יהיו: תחתית אלומיניום עבה למגהץ, לחץ אדים גבוה, אופציה לאדים יבשים וכמו כן הספק גבוה. חשוב גם לבדוק שיש למגהץ, אופציה של חיסכון בחשמל ואופציה לפיזור אדים (הדבר מצוין עבור קמטים עיקשים).

 

טיפ מספר שלוש – סוג הבד שאתם מגהצים

 

התאימו את חום המגהץ לסוג הבד. אם מדובר על חולצות שעשויות כותנה, יש להשתמש בחום גבוה ואילו אם מדובר על חולצות עשויות צמר, חום המגהץ יהיה בינוני. לגבי חולצות עשויות ממשי או פוליאסטר, יש להשתמש בחום נמוך.

 

טיפ מספר ארבע – גיהוץ חולצות מכופתרות

 

התחילו ראשית בגיהוץ צווארון החולצה, לאחר מכן המשיכו לשרוולים, לחזית החולצה ולאחר מכן, סובבו את החולצה והמשיכו בגיהוץ חלקה האחורי.

 

טיפ מספר חמש – איך להיפטר מקמטים ולהעניק ריח טוב לבגדים?

 

הניחו לצידכם קערה עם מים וספוג טבול בתוכה. אם יש קמט שלא מחליק, נסו לשפשף אותו היטב עם הספוג ולאחר מכן להמשיך בגיהוץ.

 

אם אתם רוצים שלבגדים המגוהצים יהיה ריח נעים וטוב, תוכלו לטפטף מספר טיפות מהבושם האהוב עליכם, אל תוך מיכל המים של המגהץ.

 

נדבק לכם מסטיק לבגדים? נסו להשתמש בנייר פרגמנט, להניח אותו על המקום בבגד בו נדבק המסטיק, להגביר את חום המגהץ ולגהץ את הנייר עצמו. המסטיק אמור לרדת בקלות מהבגד.

 

תפריט נגישות