שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כלי העבודה שחייבים בכל בית

אם אתם משפצים חובבים, בוודאי שאתם זקוקים לכמה כלי עבודה בסיסיים בבית שלכם. מי כמוכם יודע כמה מבאס זה כשרוצים להתקין רהיט כלשהו ואין את כלי העבודה המתאימים לביצוע העבודה. במקרה כזה, צריך לבקש מחבר או ממשפחה את הכלי המתאים להתקנה או לרוץ לחנות “עשה זאת בעצמך” ולרכוש במיוחד את הכלי. אם כבר היה ברשותכם הכלי, הייתם יכולים כבר לבצע את העבודה בקלות וביעילות (מבלי להסתמך על אף אחד).

 

מעבר לכך, תחשבו כמה כסף אתם יכולים לחסוך, אם אתם מתקנים או מתקינים בעצמכם את הדברים בבית. במקום להביא במיוחד בעל מקצוע שיעשה את העבודה, אתם תוכלו לעשות אותה ממש בעצמכם. יתרה מזאת, כיום גם ניתן לצפות ביוטיוב וניתן ללמוד כיצד להתקין או לתקן, כמעט כל דבר.

 

כלי עבודה שהם חובה

 

סולם – מאפשר לכם לבצע עבודות בגובה, בצורה בטיחותית ונוחה. רכשו סולם איכותי מאלומיניום, שיהיה קל לנשיאה. מעבר לכך, בדקו שהסולם הוא טלסקופי, כלומר מתקפל וכך הוא גם לא יתפוס לכם הרבה מקום במחסן.

 

עגלת שירות – רכשו לכם עגלת משא איכותית מתקפלת מאלומיניום, איתה תוכלו להעביר מוצרים כבדים. כל זאת מבלי לשבור את הגב שלכם. עם העגלה, תוכלו לשנע את המוצרים בקלות. החל מציוד ועד לרהיטים ומוצרי חשמל.

 

39674aef-827e-4616-b2f1-e580fff4b94e

 

כלי עבודה קטנים – בדקו שיש ברשותכם ארגז כלים המכיל כלי עבודה כמו, סרט מדידה, פטיש, סט מברגים, סכין יפנית, סרט טפלון (לא בשימוש קבוע אבל מתאים לתיקוני שרברבות), סט מפתחות אלן.

 

איך לבחור את כלי העבודה?

 

קודם כל העדיפו איכות על פני מחיר. הזול לפעמים עולה ביוקר. בדקו שיש אחריות על כלי העבודה של מינימום שנה. ערכו סקר מחירים – גם בחנויות האינטרנטיות וגם בחנויות בעיר מגוריכם. לפעמים יש פערים משמעותיים במחיר כאשר רוכשים מהאינטרנט, נצלו זאת. הדבר יחסוך לכם המון כסף.

 

שורה תחתונה

 

כלי העבודה שהוזכרו לעיל הם בסיסיים. מי מכם שיותר מנוסה או רוצה להפוך את התחביב למקצוע, יצטרך בהחלט להצטייד בכלי עבודה נוספים. אם אתם רוצים להעמיק את ידיעותיכם או שלא מצאתם פתרון למוצר שהתקלקל, אל תתייאשו ותקראו מיד לבעל המקצוע, אלא נסו לפתור את התקלה בעצמכם גם על סמך הידע הטכני שיש לכם וגם על ידי צפייה בסרטונים וקריאת מדריכים שיש באינטרנט.

 

תפריט נגישות