שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

אנחנו ומוצרי חשמל שלנו

אם ננסה לחשוב כיצד להסתדר ללא מוצרי חשמל, לא בטוח שתידלק לנו נורה מעל הראש לרעיון. אנחנו רגילים לשימוש במוצרי חשמל, אנחנו תלויים בשימוש בחשמל, ובואו נודה בזה, אנחנו אוהבים את השימוש בכל אותם מוצרי חשמל, ביומיום וגם באירועים נוצצים. אין מה להילחם בחיבור החשמלי הזה, ורק כדאי לבחור מוצרי חשמל איכותיים, כדי שהנורה תמשיך להאיר לנו את השימוש החשמלי.

 

מה אנחנו רוצים ממוצרי החשמל שלנו

אנחנו אוהבים את החשמל זורם במוצרים שלנו. אנחנו אוהבים את המוצרים שלנו עם חשמל שזורם בהם. אנחנו רוצים שמוצרי החשמל שלנו ימשכו את תשומת הלב, אנחנו רוצים שמוצרי החשמל שלנו ירצדו, ינגנו וישירו בשבילנו, או שיתנו לנו לשיר – בערכת קריוקי חשמלית. אנחנו רוצים לראות בגדול את מוצרי החשמל שלנו, על המסך הביתי מרובה האינצ’ים, רצוי עם דיוידי חדיש. אנחנו רוצים להחזיק בקטן את מוצרי החשמל שלנו, בטכנולוגיה קומפקטית מתקדמת של מכשירי נייד וסלולר. אנחנו רוצים שכשנגיד להם – הם גם יסתובבו בשבילנו, בעיקר אם מדובר במיקסר, מאוורר או מעבד מזון. לשמחתנו הצנועה, החשמל ומוצריו שמחים לספק את כל זה, וגם להציע עוד.

 

מה עוד אפשר לבקש ממוצרי חשמל

אנחנו רוצים שמוצרי החשמל שלנו יקררו אותנו או יחממו אותנו, אולי אפילו עם איזה חיבוק. אנחנו רוצים שמוצרי החשמל שלנו ידאגו שנהיה יפים, בעיקר כאשר מדובר במכונת גילוח, מייבש שיער או מסלסל. אנחנו רוצים שמוצרי החשמל שלנו ידאגו לנו לארוחה חמה, במיקרוגל, בסיר חשמלי או בפלטה של שבת, וגם יוודאו שהקפה שלנו נטחן טרי ואיכותי. רשימת הרצונות, הבקשות והציפיות שלנו מוצרי חשמל עוד ארוכה, ונרצה שיהיו גם מוצרי חשמל שינקו אחרינו, ישאבו אבק, יגהצו לנו את הבגדים ואפילו ירחיקו מזיקים. מה כבר ביקשנו?

 

ויהי אור, אם רק נבקש יפה

מוצרי חשמל עוזרים לנו לשמור על קשר, בעזרת מכשירי טלפון חשמלי ביתיים, מחשבים, וסלולרי. כשנבקש יפה מוצרי חשמל גם יעזרו לנו להכין כיבוד לאורחים, להאיר את הבית בתאורה הנכונה, לשמור על אווירה ועל מזג אוויר ביתי מזמין, וגם לשים מוזיקה, אם רק נבקש. אה, כן, אנחנו מבקשים גם מוצרי חשמל במחירים משתלמים. אנחנו סומכים על מוצרי חשמל לבצע את העבודה, ואם אפשר שיהיו במבצע או במחיר משתלם עם קצת חשמל באוויר, והנחות שיקפצו עלינו כמו טוסט פריך מהטוסטר החשמלי שלנו.

 

מה מוצרי החשמל שלנו רוצים מאיתנו

מוצרי חשמל דואגים לספק לנו את רוב רשימת הדרישות שלנו מהם, בשקט וביעילות, כל עוד אנחנו דואגים לשלם לספק החשמל שלנו את חשבון החשמל. מדי פעם מוצרי חשמל יבקשו מצדם שנטעין אותם או שניתן להם קצת לנוח. קצת תחזוקה של מוצרי חשמל מצדנו לא תזיק, כמו לנקות את הפילטר ואת פתח האיוורור, להתקין עדכונים ולבחור סרטים יפים שיוקרנו על המסך. אם ניתן למוצרי חשמל שימוש בסיסי לפי ההוראות, הם יתנו לנו כל מה שנבקש.

 

 

תפריט נגישות