שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך תדעו שאתם בוחרים את המגהץ המושלם עבורכם?

מגהץ הוא אחד ממוצרי החשמל הבסיסיים, שסביר להניח שתמצאו בכל בית. המגהץ יכול להיות בשימוש אינטנסיבי מדי יום או בשימוש לעיתים רחוקות. קחו בחשבון, שאם אתם נמנים עם הקבוצה השנייה (כלומר לא יוצא לכם לגהץ הרבה), ההמלצה היא לרכוש מגהץ אדים. מה שכן, אם כבר אתם רוכשים מגהץ אדים, כדאי שיהיה עם מפרט טכני מצוין ככל האפשר. המשיכו בקריאת המאמר ותגלו באילו שיקולים כדאי להתחשב כאשר מתכוונים לרכוש מגהץ.

 

איך לבחור את המגהץ המתאים?

 

ראשית חשוב להתחשב במספר פרמטרים בהם: מטרות השימוש מהמגהץ, ביצועים, נוחות השימוש, מחיר ואחריות. כל אחד מהפרמטרים שהוזכרו לעיל הוא חשוב. ננסה לפרט כל אחד מהם.

 

מטרות השימוש – אם המגהץ מיועד לשימוש מזדמנים ואתם מגהצים איתו פריטים לא גדולים, יספיק לכם בהחלט מגהץ קיטור. זאת להבדיל אם אתם משתמשים במגהץ על בסיס יומיומי ולפריטים כמו אריגים עבים וגסים או סדינים, וילונות וכו’ – ואז העדיפות היא לרכוש מגהץ קיטור.

 

ביצועים – כאשר מדובר על מגהץ אדים, מה שאתם צריכים לשים לב אליו הוא ההספק ותפוקת האדים שהוא מייצר. כאשר מדובר על ההספק, הוא נע מ-1000 עד 2500 וואט. את ההספק המתאים, תוכלו לבחור לפי תדירות השימוש שלכם במגהץ ועל פי סוג הפריטים שאתם מעוניינים לגהץ.

 

נוחות השימוש – כיום המגהצים הרבה יותר משוכללים משהיו בעבר. אם לא נוח לכם לגהץ על קרש גיהוץ, תוכלו גם לגהץ בעמידה על קולב. ממש ככה. כל שתצטרכו לעשות הוא לרכוש מגהץ אדים עומד. אתם כבר תקבלו בחבילה קולב מיוחד לתליית הבגד ואז תוכלו לבצע את הגיהוץ כאשר הבגד תלוי. מדובר על שדרוג נפלא, שמקל מאוד על הגב. שכן בשיטה המסורתית של גיהוץ על קרש, יש צורך להיות מכופפים על מנת לבצע את הגיהוץ.

 

מחיר – יכול לנוע מכמה מאות עד אלפי שקלים. נסו לבדוק מספר הצעות מחיר גם בחנויות אינטרנט וגם בחנויות בעיר מגוריכם. מומלץ גם לעקוב אחרי מבצעים, שכן יש לא מעט כאלה. בייחוד בתקופות שלקראת החגים.

 

אחריות – אל תקנו מוצר חשמלי בלי אחריות. צריכה להיות לפחות שנה אחריות על מוצר כמו מגהץ. שמרו את האחריות עם החשבונית שקיבלתם.

 

שורה תחתונה

 

כמו שהוזכר לאורך הכתוב, מגהץ הוא דבר הכרחי וחשוב שיהיה בכל בית. לא משנה תדירות הגיהוץ שלכם. שקללו את כל הפרמטרים שהוזכרו ובחרו את המגהץ המתאים לכם.

 

 

תפריט נגישות