שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

המדריך המלא לצביעת הדירה שלכם

אם החלטתם לצבוע את כל הדירה או לצבוע רק כמה חדרים בדירה, לפני שאתם רצים לקנות את כלי העבודה והצבע, רצוי קודם שתתכננו מה אתם רוצים לצבוע. מלבד זאת, מומלץ גם לבדוק שהקירות אכן חלקים ומוכנים לעבודה ולבדוק את גוון הצבע המתאים לדירה.

 

איך תדעו כמה צבע יידרש לכם לצביעת הדירה?

 

כאשר צובעים את הדירה, חשוב לצבוע את הקיר עם אותו מיכל צבע. זאת על מנת שתקבלו מראה אחיד. לשם כך רצוי לחשב, עוד לפני הצביעה, כמה צבע תרצו בפועל. על מנת לבצע את החישוב, עליכם להכפיל את אורך הקיר בגובה הקיר. הנתון הסופי שתקבלו יהיה פני השטח של הקיר שלכם. לאחר מכן, עליכם להוסיף את שטח הפנים של הקירות ולהפחית את שטח הפנים של הדלתות וגם של החלונות הנמצאים בקירות הללו.

 

מה כדאי לקנות בשביל צביעת הדירה?

 

יש קודם כל להכין רשימה מפורטת של הציוד שתצטרכו עבור צביעת הדירה. על מנת להכין את הקיר לצביעה, עליכם לקנות יריעות ניילון לכיסוי והגנה ואילו לביצוע הצביעה עצמה, עליכם לקנות מברשות, רולר עם מוט מאריך, מגש צבע, חומר למילוי סדקים, ניירות שיוף ושפכטל. על מנת להגיע בקלות לכל מקום בקיר ובפרט לתקרות, עליכם לרכוש גם סולם טלסקופי איכותי.
בדקו שהסולם תומך במספר מצבים (מצב A ומצב השענה על הקיר). כך תוכלו לצבוע את הקירות בצורה נוחה וקלה.

 

כמו כן, לפני שאתם הולכים לחנות לרכוש את הציוד, נסו לבדוק האם כבר יש ברשותכם חלק מהציוד שהוזכר לעיל. כך תימנעו מקנייה מיותרת של ציוד שיכול להיות שיש לכם כבר, בייחוד אם זאת לא הפעם הראשונה שאתם צובעים את הדירה.

 

הכנת החלל לצביעה

 

יש להזיז רהיטים למרכז החדר או לחדרים אחרים אותם אתם לא צובעים. מומלץ לעטוף את הרהיטים ביריעות הגנה. כמו כן, חשוב גם שהרצפה לא תתלכלך מהצבע ועל כן מומלץ גם לפרוש עליה יריעות הגנה. יש לכסות שקעים, משקופים, דלתות. במידה ויש לכם וילונות, מומלץ להוריד אותם ולשים במקום מוגן.

 

קדימה לעבודה!

 

ההמלצה היא להתחיל עם מברשת במקומות פחות נגישים בדירה שלכם. לאחר מכן, לעבור עם רולר וכך לכסות בצבע את השטחים הנרחבים שיש בקירות. על מנת שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לצבוע בשתי שכבות. נסו להמתין כמה שעות בין שכבה לשכבה. לאחר השכבה השנייה, בדקו את התוצאות. אם הן לא לשביעות רצונכם, העבירו שכבה נוספת של צבע.

 

 

תפריט נגישות