שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

אוהבים לשפץ? כלי העבודה והציוד שאתם צריכים

אם אתם אוהבים לעשות עבודות שיפוצים בבית, הכוללות תיקונים בקירות, צביעה של הקירות, התקנת נישות גבס, החלפה ושדרוג של חדר אמבטיה או מטבח ועבודות נוספים, אתם בוודאי יודעים  שעליכם להצטייד עם כלי העבודה והציוד המתאים. אם יש באפשרותכם לארגן לכם חדר שיכיל את הציוד שלכם, עשו זאת וכך תוכלו להיות עוד יותר מסודרים ולבצע את העבודות בצורה טובה ויסודית. אם אין באפשרותכם ויש לכם מחסן חיצוני או שהדברים שלכם מרוכזים בארגז כלי עבודה ושאר הציוד מרוכז במקום אחר, גם אז תוכלו בהחלט להסתדר. רק חשוב שתדעו איפה כל דבר מונח והכי חשוב – במידה ואתם צריכים עוד קופסאות אחסון מלבד ארגז הכלים, רכשו לכם מבעוד מועד וסדרו לכם את כל הציוד שלכם מהבורג ועד הפטיש.

 

איזה ציוד בסיסי כדאי שתחזיקו ברשותכם?

 

סולם מתקפל – כיום יש מגוון גדול של סולמות עם שדרוגים שונים, כך שהם מתקפלים במהירות, ניתנים לאחסנה ללא בעיה והכי חשוב – לא תופסים מקום (בגלל היכולת שלהם להתקפל). רכשו סולם אלומיניום איכותי, שישמש אתכם לעבודות השיפוצים השונות שאתם מבצעים בעצמכם.

 

עגלת משא – רכשו עגלת משא 4 גלגלים, עם משטח מתרחב. שימו לב שמשטח העגלה יכול להתקפל וכך תחסכו מקום נוסף באחסונה. בנוסף, וודאו שגלגלי העגלה עשויים סיליקון איכותי וכמו כן בדקו את כושר הנשיאה של העגלה. הוא יכול להשתנות בהתאם מ-70 קילו ל-300 קילו. תלוי מה בחרתם. המחיר גם כן ישתנה בהתאם לכושר הנשיאה ולפונקציות נוספות שיש בעגלה. אם יש לכם עגלת משא, תוכלו להקל על עצמכם בסחיבת ציוד הנועד לצורך עבודת השיפוצים או בהעברת מוצרים ממקום למקום.

 

ארגז הכלים שלכם

 

בחרו ארגז כלים מחומר קשיח, בו תוכלו לאחסן גם כלי עבודה חדים. שימו לב שתהיה הפרדה בארגז עצמו, כך שבמידה ויש כלי עבודה חדים, שהם לא יפגעו בכלי העבודה שאינם חדים. בארגז הכלים, תוכלו לאחסן דברים כמו – מטר, סכין יפנית, פטיש, סוגים שונים של מברגים וכמו כן ברגים, מסמרים, אומים וכל ציוד נוסף שהינו יחסית קטן ואתם יכולים להוסיף אותו לארגז הכלים.

 

שורה תחתונה

 

מדי פעם ובהתאם לשימוש שלכם, תוכלו להוסיף כלי או ציוד מסוים. לדוגמה, אם אתם צריכים מסור חשמלי, מברגה חשמלית או מקדחה לעבודות מסוימות, תוכלו לרכוש לעצמכם ובכך להגדיל את כלי העבודה שברשותכם ולבצע את עבודות השיפוצים בצורה יעילה עוד יותר. מה שכן, שמרו על בטיחותכם והשתמשו בכפפות ומשקפי מגן.

 

 

 

תפריט נגישות