שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

מוצרי חשמל בסיסיים שחייבים בכל בית

מוצרי החשמל הם חלק חשוב ומשמעותי לכל אחד מאיתנו. תחשבו לעצמכם, האם יכולתם להסתדר בלי תנור, מקרר או מגהץ? כנראה שלא וגם אם כן, זה היה מאוד מורכב וקשה. אז איזה מוצרי חשמל הם בסיסיים ועדיף שיהיו בכל בית? המשיכו בקריאת המאמר ותגלו.

 

מקרר ומקפיא

 

רבים ממוצרי האוכל אותם אנחנו רוכשים בסופרים, צריכים קירור וגם הקפאה. מעבר לכך, גם אם אנחנו מבשלים לעצמנו אוכל, אנחנו חייבים לשמור אותו בקירור כי אם נשאיר אותו בחוץ, הוא עשוי להתקלקל תוך זמן קצר. כאשר רוכשים מקרר או מקפיא, יש לבדוק גם עד כמה הם חסכוניים בחשמל. מומלץ להסתכל על הדירוג ולבחון את המוצר ואת החברה המייצרת אותו.

 

מגהץ

 

היום יש מגוון גדול של מגהצים – ממגהצי אדים מסורתיים ועד מגהצי קיטור. על מנת שלא נלבש בגדים מקומטים, אנחנו חייבים שיהיה לנו מגהץ בבית. המגהץ מחליק בקלות את הקמטים שעל הבגדים. אחד המגהצים המגניבים שיצאו לאחרונה הוא מגהץ קיטור עם קרש נשלף. איתו תוכלו לגהץ בשני אופנים לבחירתכם: גיהוץ ישירות על קרש הגיהוץ או גיהוץ בעמידה על הקולב המגיע איתו.

 

מכונת כביסה

 

אם כבר דיברנו על גיהוץ בגדים, מכונת הכביסה היא בגדר חובה בכל בית. הבגדים שלנו מתלכלכים ועל כן אנחנו צריכים לרכוש מכונה כביסה, המכבסת אותם בצורה אוטומטית וחוסכת לנו לא מעט זמן. לאחר שהבגדים יוצאים נקיים ממכונת הכביסה ומתייבשים, נוכל בהחלט לגהץ אותם וכך לשמור עליהם ללא קמטים והכי חשוב – נקיים.

 

מזגן

 

מספק לנו אוויר קריר כשחם ואוויר חמים כשקר בחוץ. מדובר על אחת ההמצאות המוצלחות והשמישות ביותר. מזגנים לא רק מותקנים בבתים פרטיים אלא גם במבנים משרדיים. ניתן לכוון אותם על פי הטמפרטורה שנרצה וכך להנות מאוויר נעים ולא לסבול מקור או חום.

 

תנור אפייה

 

משמש אותנו כמעט לכל הבישולים האפשריים. גם אם אתם לא מבשלים כל יום ולא אוכלים הרבה בבית, עדיין תנור אפייה הוא אחד ממוצרי החשמל הבסיסיים לכל מטבח. גם אם לא תשתמשו בו כדי להכין אוכל, תוכלו להשתמש בו כדי לחמם דברים.

 

שורה תחתונה

 

את כל מוצרי החשמל שהוזכרו לעיל, תוכלו למצוא בחנויות פיזיות בעיר מגוריכם או בחנויות מקוונות באינטרנט. אם מצאתם מוצר שאהבתם ותרצו לרכוש, בדקו קודם כל את מחירו במספר חנויות וגם באתרי אינטרנט. בדקו שיש על המוצר המלצות, בדקו שיש עליו אחריות ובדקו איך אתם יכולים לשלם והאם אפשר לשלם גם בתשלומים והאם המוצר כולל הובלה. אם ביררתם את כל הפרטים הללו, אתם יכולים לבצע את הרכישה בהצלחה.

 

 

 

תפריט נגישות