שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

שיטות לגיהוץ ויישור בגדים

תסכימו איתנו שבגדים מקומטים, יכולים להרוס לחלוטין את הלוק שלכם. לכן, אל תתעצלו לגהץ. אם כבר השקעתם בלוק, תשקיעו גם במראה של הבגדים. המשיכו בקריאת המאמר שלנו ותגלו טיפים לבחירת מגהץ מושלם וגם סודות לגיהוץ מהיר עם תוצאות מושלמות!

 

בחירת מגהץ

 

תעשו לעצמכם טובה ואל תתפשרו בבחירת המגהץ. ככל שהמגהץ יהיה טוב יותר, הוא גם יפיק תוצאות איכותיות יותר. כמו בכל קנייה של מכשיר חשמלי, חשוב מאוד לבדוק את מפרט המגהץ. יש לבדוק פרמטרים כמו, לחץ אדים, הספק גוף חימום, החומר ממנו עשויה תחתית המגהץ, טכנולוגיה ועוד. כיום, יש מגוון גדול של מגהצים חדישים כמו לדוגמה מגהץ קיטור עם קרש גיהוץ מתקפל. מדובר על עמדת גיהוץ לכל דבר, שאיננה תופסת מקום ושיש בה שני מוצרים במוצר אחד (גם מגהץ וגם קרש). בזכות עמדת הגיהוץ, ניתן לגהץ גם בצורה אופקית וגם בצורה אנכית. ככה שאין תירוצים לעצלות וכל אחד יכול לבחור איך נוח לו לגהץ, האם על הקרש עצמו כאשר הוא מכופף קלות את הגב או האם בעמידה ואז אין שום כיפוף של הגב ומתקבלת נוחות מקסימאלית בגיהוץ.

 

התאמת חום המגהץ לבד

 

לא חשוב איזה מגהץ תרכשו, עליכם להכיר אותו ויותר מזה את הבד אותו אתם רוצים לגהץ. קראו היטב מה כתוב על תווית הבגדים מבחינת החום של המגהץ ואז תתאימו את הנתון הזה וכוונו בהתאם את החום של המגהץ. הדבר ייתן לכם שני יתרונות – מניעת נזק לבגד וגיהוץ בצורה חלקה. כך למשל, נשתף אתכם בטיפ שלנו – אם יש לכם חולצות מפוליאסטר או משי, עליכם לגהץ אותם בחום נמוך ואילו כאשר מדובר על חולצות צמר, החום המתאים הוא בינוני וכאשר מדובר על חולצות כותנה, יש לגהץ אותן בחום גבוה.

 

טיפ לגיהוץ חולצה מכופתרת

 

אי אפשר להימנע מזה, בדרך כלל כל החולצות המכופתרות שלנו, דורשות גיהוץ. איך תוכלו לגהץ אותן? ראשית התחילו בגיהוץ הצווארון. קודם גהצו את חלקו האחורי ולאחר מכן את חלקו הקדמי. לאחר מכן, הניחו את השרוול על משטח ישר והתחילו לגהץ אותו מחלקו האחורי עד לחלקו הקדמי. עשו כך גם עם השרוול השני. לבסוף, עברו לגיהוץ חזית החולצה ולחלק האחורי שלה.

 

סודות לגיהוץ מהיר

 

נניח שהבגדים שלכם ממש מקומטים, שאפילו המגהץ לא הצליח ליישר אותם. מה עושים במקרה כזה? לוקחים ספוגית טבולה במים ומרטיבים את הקמטים. כך, הבגדים עצמם מקבלים לחות ולאחר מכן, ניתן להעביר עליהם גיהוץ. תסמכו עלינו, הגיהוץ יהיה לכם קל ומהיר יותר וגם הקמטים ייעלמו.

 

תפריט נגישות