שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

תקנו בעצמכם מבלי לקרוא לבעל המקצוע

ישנן לא מעט תקלות, שניתן לתקן באופן עצמאי מבלי להזעיק את בעל המקצוע ולשלם על התיקון כמה מאות עד אלפי שקלים. כל מה שצריך הוא להצטייד בציוד המתאים, להבין את התקלה ולגשת לתיקון. תנו לנו לשתף אתכם במספר תקלות פופולאריות שעם קצת רצון וזמן, תוכלו לתקן בעצמכם.

 

תיקוני גבס בקירות

 

החלטתם להעביר מדף או תמונה מקיר אחד לאחר? מצוין אך סביר להניח שנשארתם עם חורים בקיר בו הם היו תלויים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להצטייד בחומרי מילוי (כמו מלט, שפכטל, נייר זכוכית, כף לערבוב וכמובן צבע וספוג), סולם טלסקופי (כך שתהיה לכם גישה, גם אם מדובר על מקום גבוה בקיר) ובגדי עבודה. כל שעליכם לעשות הוא למלא את החור בתערובת המלט שהכנתם, לתת לה להתייבש ולאחר מכן לשייף את הקיר ולצבוע אותו.

 

חידוש מראה האמבטיה

 

אם האמבטיה שלכם ישנה ואתם רוצים לחדש אותה, אין לכם צורך לפרק אותה ולקנות אחת אחרת במקומה. כל שתצטרכו לעשות הוא לקנות צבע אקרילי המתאים לצביעת האמבטיה ורולר. הצטיידו גם במסכה לפנים ותימנעו משאיפת הריחות של הצבע. צבעו את האמבטיה, תדאגו לאוורר את המקום, חכו להתייבשות הצבע והרי לכם אמבטיה משודרגת.

 

החלפת ראש מקלחת

 

אם ראש המקלחת שלכם התקלקל או שנסתם עקב אבנית, תוכלו להחליפו ללא בעיה. כל שצריך הוא לפרק את הראש הקיים, בדרך כלל מדובר על הברגה פשוטה, שבסיבוב קל הראש יתפרק. גשו לחנות “עשה זאת בעצמך” ובקשו ראש מקלחת. כל שתצטרכו הוא להבריג אותו לצינור המים במקום הראש הישן שהוצאתם. פשוט וקל.

 

תיקון נזילות קלות

 

אם יש לכם נזילה מנקודת החיבור של הברז או של הניאגרה, אתם יכולים לבצע את התיקון ממש בעצמכם. כל שתצטרכו לעשות הוא לסגור את המים, לפתוח את החיבור ולבדוק מה מצבו. אם הוא לא נשבר, סרט טפלון יעזור לכם. כל שעליכם לעשות הוא לעטוף את החלק עם הסרט. זה יעזור באיטום ויפתור את בעיית הנזילה. אם מדובר על חיבור שנשבר, אז תוכלו גם לפתור את הבעיה בעצמכם, על ידי החלפת המחבר. אם הדבר נראה לכם מסובך או מורכב, נסו קודם לקרוא מידע בנושא או לראות סרטונים המראים כיצד לתקן את התקלה. אם לא הצלחתם, אז הגיע הזמן לקרוא לבעל מקצוע, כי כנראה מדובר על תקלה קצת יותר מורכבת.

 

שורה תחתונה

 

אל תהססו לפתור תקלות בעצמכם. כיום, כל המידע נמצא זמין באתרי אינטרנט וברשת היוטיוב. כל שעליכם לעשות הוא לבוא בגישה סבלנית עם החומרים והציוד המתאימים ואתם מסודרים.

 

תפריט נגישות