שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

רכישת מוצרי חשמל באינטרנט והפעם – מגהצים!

בשנים האחרונות, כולנו נהנים לבצע את הרכישות שלנו דרך האינטרנט. יש כל כך הרבה שפע ומגוון של מוצרים, עם מותגים, בלי מותגים, מוצרים איכותיים – במחירים משתלמים וחסרי תקדים. מעבר לכך, עצם הנוחות לבצע את הרכישה דרך המחשב מהבית או מהעבודה, היא זאת שהופכת אותה לחוויה מהנה וכיפית, כזאת שנרצה לחזור עליה שוב פעם.

 

מגהצים שייכים לקטגוריית מוצרי חשמל קטנים לבית. קיימים כיום שתי טכנולוגיות עיקריות של גיהוץ – אדים וקיטור. מגהצי אדים הם הותיקים בתחום והם היו פה עוד הרבה לפני מגהצי הקיטור. מה שכן, בזכות מגהצי הקיטור, ניתן לגהץ בצורה יעילה ומהירה יותר. כלומר הקיטור הוא למעשה שכלול של טכנולוגיית האדים. כולנו אוהבים שכלולים ולמה? כי הם מקלים על חיינו.

 

לאחרונה, גם נכנס לשוק מגהץ קיטור עם קרש נשלף. מדובר על עמדת גיהוץ קומפקטית, אותה ניתן לקפל בקלות ולשלוף בעת הצורך. היא כוללת מגהץ חזק ועוצמתי וכמו כן קרש איתו ניתן לבחור איך לגהץ – האם על הקרש עצמו כאשר הוא נמצא במצב מאוזן או כאשר הוא נמצא במצב אנכי (לשיטה זו קוראים גיהוץ בעמידה, היא קלה ופשוטה והכי חשוב, אם משתמשים בה, לא ממאמצים את הגב).

 

במידה ואתם מתעניינים ברכישת המוצר, תוכלו לצור איתנו קשר בטלפון: 03-6161026 ונשמח לתת לכם את כל הפרטים הרלוונטיים.

 

לפני שאתם רוכשים מגהץ

 

שימו לב לבדוק שאתם רוכשים מחנות אמינה או ישירות מהיבואן עצמו (במידה ותרכשו ממנו, תוכלו לקבל הנחה משמעותית על המוצר).

 

שימו לב שיש אחריות על המגהץ. לפחות שנה אחריות. הדבר מאוד חשוב, שכן במידה והמגהץ יתקלקל מכל סיבה במהלך האחריות, תוכלו לדעת שיש לכם למי לפנות בנושא – שיתקן את המגהץ או שיחליף לכם אותו באחד חדש. זה גם הזמן לומר שחשוב מאוד לשמור את החשבונית שקיבלתם עם המוצר. היא תהווה את תעודת האחריות שלכם ואתם תצטרכו לשלוף אותה כאשר יהיו בעיות עם המוצר.

 

שימו לב לערוך סקר שוק. בדקו אצל מספר חנויות את מחיר המגהץ. אל תתפתו לרכוש אותו אצל החנות הראשונה בה אתם נמצאים או מסתכלים באתר שלה.

 

שימו לב לקבל המלצות. אין כמו לשמוע חוות דעת על המוצר, ממה שכבר רכש אותו. הוא יוכל לתת לכם פירוט מלא על היתרונות וגם על החסרונות של המוצר. חשוב שתדעו שאף מוצר לא מושלם, לכל מוצר יכולים להיות דברים שלא תאהבו.

 

 

מגהץ קיטור עם קרש נשלף

תפריט נגישות