שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

סולמות אלומיניום – מוצר חובה לכל בית ועסק

כיום, יש המון דגמים של סולמות אלומיניום. מה ששונה בין הדגמים הוא טווח הגדלים וטווח הגבהים שלהם. אצלנו בדיל הדילים, תוכלו למצוא היצע גדול של סולמות  – החל מסולמות פשוטים ועד סולמות מורכבים ומקצועיים יותר. צוות העובדים שלנו, ישמח לתת לכם מידע מפורט על כל סולם ולייעץ לגבי הסולם שהכי מתאים וישרת את המטרות שלכם בהצלחה.

 

למה כדאי לשים לב כאשר מעוניינים לרכוש סולם?

 

ראשית, הגדירו לכם את המטרות והשימוש מהסולם. האם הוא מיועד לשימוש ביתי כמו, תליית גופי תאורה, תיקונים בתקרה, עלייה לגג או האם הוא יהיה עבור העסק שלכם – במידה ואתם טכנאי מזגנים, קבלנים, צבעים.

 

בדקו את המפרט הטכני של הסולם, שכן שני שיקולים מרכזיים שעשויים להשפיע על הבחירה שלכם בסולם כזה או אחר, הם: העומס שהסולם יכול לשאת וכמובן הגובה הנחוץ עבורכם. בנוסף, העדיפו סולם רב מצבי – שנפתח למצב A וניתן להשעינו על הקיר.

 

חשוב  מאוד גם לבדוק שיש לסולם תקן בטיחות ושהוא אכן יציב ובטיחותי עוד בטרם השימוש בו. מעבר לכך, אל תוותרו גם על תחזוקת הסולם. אמנם אם בחרתם סולם אלומיניום, הוא עמיד  בפני רטיבות ותנאים שונים של חום וקור, אך זהו עדיין מוצר  שאם לא תשמרו עליו ותתחזקו אותו כראוי, הוא עלול בהחלט להיהרס במהלך הזמן. לכן כדאי לשמור על הסולם במקום סגור (כמו מחסן למשל), שיגן עליו מכל הפגעים שלא בשליטתנו.

 

אם הסולם משמש אתכם לעבודה שוטפת בעסק, רצוי לבחור סולם שיהיה קומפקטי, מתקפל ונוח לאחסון ברכב או בבית העסק.

 

 

לצפייה בסולמות אלומיניום, הקליקו כאן. לייעוץ ללא כל התחייבות, חייגו אלינו: 03-6161026

תפריט נגישות