שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך לשפץ את המטבח עם תקציב מוגבל?

עיצוב המטבח לא מתאים לעיצוב שאר חללי הבית? מראה המטבח מיושן וזועק לשינוי? נגמרו לכם מקומות האחסון במטבח? אם כן, הגיע הזמן שתשפצו ותשדרגו את המטבח שלכם. השדרוג אפשרי גם עם תקציב מוגבל.

 

אם יש לכם ידיים טובות וציוד מתאים (מברגה, מקדחה, סולם טלסקופי וציוד עבודה נוסף), תוכלו לחסוך אלפי עד עשרות אלפי שקלים בתהליך השיפוץ. כיום, תוכלו למצוא כל מה שצריך לשדרוג המטבח ברשתות עשה זאת בעצמך, לרכוש ולהתקין ממש בעצמכם.

 

מעבר לכך, תוכלו גם להעניק מראה חדש למטבח על ידי החלפת הדלתות, החלפת גופי תאורה, צביעת הקירות ועוד. אלו פעולות שכל אחד יכול לעשות ואינן דורשות איזושהי רמה מקצועית או כישרון. תוכלו גם להוסיף פריטי נוי, שתוכלו להעמיד על השיש הקיים, שיעניקו מראה צבעוני ונעים.

 

אם אתם לא בעניין ואין לכם זמן או כוח להתעסק בשיפוץ המטבח, תוכלו לבחור לעבוד עם חברה המספקת שירותי עיצוב מטבחים ולבחור יחד עם יועצי השירות שלה, את המטבח המתאים לתקציב שלכם. מחירי המטבח נעים מאלפים עד עשרות אלפים, הכל תלוי כמובן בסוג החומרים מהם מורכב המטבח ובעיצוב שלו, שכן יש הבדלים בין עיצוב כפרי, מודרני והיי טקי.

 

סגנונות מטבחים

מטבח מודרני – מאופיין בצבעים נקיים כמו לבן, אפור, קרם ושחור. מטבח שכולו פונקציונאלי ועם עיצוב מינימאליסטי עם דגש על חדשנות.

 

מטבח כפרי – משרה אווירה חמימה ונעימה, עשוי ברובו מעץ מלא. הצבע העיקרי שלו הוא לבן, שמשרה גם רוגע ועדינות. מבחינת פירזולים, הידיות והפרופילים גם הם במראה כפרי ואותנטי.

 

מטבח היי טקי – מאופיין בטכנולוגיה מתקדמת ואבזור חכם. מראה נקי, קלאסי והכי חשוב פרקטי. לבן הוא הצבע השולט בו. מדובר על מטבח שמשדר מראה יוקרתי מאוד, בהשוואה לשאר הסגנונות.

 

מחירים

לא משנה אם בחרתם לשדרג את המטבח בעצמכם או שאתם רוצים לסגור עם חברת מטבחים שתבצע את העבודה, לפני הכל חשוב שתבדקו מחירים. בדקו כמה יעלה לכם השיפוץ אם יבוצע בצורה עצמאית או אם יבוצע על ידי החברה. יתרה מזאת, במידה ואתם מבצעים את השיפוץ בעצמכם, בדקו שיש ברשותכם את כל כלי העבודה הנדרשים לביצוע השיפוץ (אם חסרים לכם כלי עבודה, רכשו אותם מבעוד מועד, כך שתוכלו לעבוד על השיפוץ כמו מקצוענים).

 

אם אתם לא מבצעים באופן עצמאי, בקשו לקבל הצעות מחיר מסודרות ממספר חברות מטבחים. בדקו שיש המלצות ואם אפשר בקשו גם לראות עבודות שבוצעו אצל לקוחות.

 

 

 

 

 

תפריט נגישות