שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

כמה יעלה לכם לשפץ את הבית?

מרבית האנשים בוחרים לשפץ את ביתם, על מנת לרענן ולשדרג את המראה העיצובי שלו. שיפוץ עולה לא מעט כסף, אך במידה ותבצעו תכנון מקדים ותצמדו לתקציב שלכם, הרי שתוכלו לעבור את השיפוץ בהצלחה מרובה.

 

קבעו פגישה עם מספר קבלנים ובקשו לקבל הצעות מחיר לגבי השיפוץ שברצונכם לעשות בבית. עליכם לבוא מוכנים ולדעת איזה חדרים בבית אתם רוצים לשפץ והאם אתם רוצים להחליף את המטבח באחד חדש ומעוצב או לעשות שינויים בחדרי השירותים והמקלחת.

 

בדקו גם שיש לכם מקום פנוי בבית או בחוץ, להעביר אליו את כל החפצים ופריטי הריהוט שלכם. יתרה מזאת, במידה והשיפוץ לא מאפשר לכם להמשיך להתגורר בבית, מומלץ לבדוק אופציות ללינה אצל המשפחה (במידה ומדובר על שיפוץ שימשך מספר ימים) או אפילו שכירות למספר חודשים (במידה והשיפוץ יארך זמן רב).

 

איך לבחור קבלן לביצוע עבודת השיפוץ?

 

אם עברתם בהצלחה את שלב הצעות המחיר, כעת כדאי לברר כמה שיותר, על הקבלנים מהם קיבלתם הצעות – האם הם מקצועיים, בעלי ניסיון והכי חשוב האם ראיתם את עבודות השיפוץ שלהם ובאמת אהבתם את התוצאה הסופית. דבר נוסף הוא שעדיף ורצוי לבחור קבלן המתגורר בעיר בה אתם גרים. כך לדוגמה, במידה ואתם מתגוררים בירושלים והשיפוץ נעשה בדירתכם בעיר, מומלץ שתבחרו לעבוד עם קבלן שיפוצים בירושלים ולא עם קבלן מעיר אחרת. הדבר יקל עליכם בהתנהלות מול הקבלן, שכן מדובר על תהליך מורכב, אותו יש לקחת בסבלנות והרבה יותר קל להיפגש עם הקבלן במידה ואתם גרים באותה העיר.

 

כלי עבודה לביצוע השיפוץ

 

וודאו שברשות הקבלן, צוות עובדים וכמובן ציוד מתקדם וחיוני, לביצוע משימת השיפוץ. זה צריך להיות בעל סולם טלסקופי שיכול להתארך למספר מטרים, פיגום נייד (במידה ובבית מבוצעת גם עבודת צביעה, מלבד עבודת השיפוצים), עגלת משא לנשיאת הציוד ועוד.

 

פיגום נייד טלסקופי

 

טיפים לשיפוץ מנצח

 

במידה ואתם גרים בבניין, מומלץ לעדכן את השכנים, שאתם מתחילים בביצוע עבודות שיפוץ בבית.

 

נסו לשמור על קו עיצובי ממנו תוכלו להנות לשנים רבות וכך להפוך את הדירה לנעימה, חמימה ועם העיצוב שהכי התחברתם אליו. אם אתם מתקשים בהחלטה הנוגעת לעיצוב הבית, נסו להעזר במעצב/ת פנים.

 

במידה ואתם מחליפים מטבח או חדר אמבטיה, אל תתפשרו על איכות ארונות המטבח או הכלים הסניטריים ורכשו אותם תוך דגש על איכות גבוהה.

 

שדרגו את מראה הבית על ידי צביעת הקירות, בגוונים שאתם מתחברים אליהם.

תפריט נגישות