שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

6 טיפים מועילים לפני הובלת דירה

מעבר דירה הוא אמנם תהליך פיזי וקצת מייגע, אבל הוא גם מסמל התחלה חדשה במקום חדש. אם אתם שוקלים לבצע את ההעברה בעצמכם, תוכלו בהחלט לעקוב אחרי הטיפים שלנו. בזכות שימוש בטיפים הללו, תוכלו להפוך את התהליך לפחות קשה עבורכם. כך המעבר שלכם יהיה חלק, יחלוף בקלות וללא נזקים במהלך האריזה, ההובלה והפריקה.

 

סדר וארגון

 

לפני הכל, מומלץ לעשות סדר בדברים שלכם. סביר להניח שיש הרבה ציוד וחפצים שתרצו להיפטר מהם. ככל שתפטרו מיותר דברים שנמצאים אצלכם ולא בשימוש, כך גם יצומצם המלאי שתצטרכו להעביר למקום החדש.

 

אריזה

 

חלקו את הציוד והחפצים שלכם על פי החדרים בבית. בכל חדר, ערכו רשימה מפורטת של הציוד וחלקו לפני נושאים. לדוגמה, כלים שבירים, כלי מטבח, בגדים, מכשירי חשמל, ספרים, חפצי נוי וכו’.

 

הכנת חומרי האריזה

 

הצטיידו מבעוד מועד בארגזי קרטון, סרט הדבקה, לורד שחור, מדבקות, נייר עטיפה ופצפצים (לעיטוף והגנה על דברים שבירים). את כל אלה תוכלו לרכוש מחנויות לציוד משרדי. את הארגזים תוכלו להשיג מקרטוניות המפוזרות ברחבי העיר בה אתם מתגוררים.

 

סדר האריזה

 

מומלץ לסיים עם האריזה כשבועיים לפני המעבר שלכם. שימו לב שקודם אתם אורזים חפצים וציוד  שאינם בשימוש ולאחר מכן אתם אורזים חפצים שאתם משתמשים בהם רק מדי פעם ואילו בסוף אתם אורזים את החפצים שאתם משתמשים בהם מדי יום.

 

ארונות, מגירות ומדפים

 

רצוי לרוקן אותם מכל החפצים הנמצאים בהם. במידה ומדובר על ארונות שאתם מעבירים אתכם, שימו לב שתדרשו לפרק אותם כמו שצריך, לסמן את החלקים ולאחר מכן להעביר אותם במסודר.

 

הובלה

 

על מנת שההובלה תהיה לכם פשוטה ונוחה יותר, תוכלו להיעזר במגוון עגלות משא, להן יש כושר נשיאה משתנה (עד 150 קילו או 300 קילו). על העגלות הללו תוכלו להעמיס את הציוד שלכם וכך לשנע אותו ממקום למקום. לעגלות יש גלגלים המקלים על פעולת השינוע. כך תוכלו לחסוך הרבה כסף על ההובלה ולהזמין את המובילים רק על מנת להוביל מוצרים גדולים כמו, מקרר, תנור, מדיח כלים, ארונות, בסיס מיטה וכו’.

 

 

 

תפריט נגישות