שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

איך תהפכו למקצוענים בגיהוץ?

לא משנה איך תבחרו להסתכל על זה – כשמדובר על גיהוץ, מדובר על עניין שנוי במחלוקת. למען האמת, אתם יכולים להשתייך לאחת משתי קבוצות: אוהבי גיהוץ ושונאי גיהוץ. אם אתם משתייכים לקבוצה הראשונה, סביר להניח שאתם מגהצים את כל הפריטים שלכם ושל המשפחה ואתם די נהנים מהתהליך. אם אתם משתייכים לקבוצה השנייה, סביר להניח שאתם לא ממש מגהצים ויכול להיות שאפילו תלכו לעבודה עם בגדים מקומטים או שאולי תגהצו רק אם ממש אבל ממש אין לכם ברירה והחולצה או המכנסיים מקומטים מאוד.

 

עולם הגיהוץ

 

עם השנים, עולם הגיהוץ השתדרג משמעותית וישנם כל מיני חידושים שרק יכולים להקל עליכם. אז חשוב לבוא עם ראש פתוח וכן לנסות וללמוד לגהץ. לדוגמה, היום תוכלו לרכוש מגהץ אדים עומד, שייתן לכם תוצאות גיהוץ מצוינות בחצי מהזמן ועם גיהוץ ללא שימוש בקרש גיהוץ אלא על קולב מיוחד. כלומר תולים את החולצה או המכנס על הקולב ופשוט מגהצים באוויר.

 

מעבר לכל החידושים הללו, יש גם את המפרט הטכני של המגהץ שיש להתייחס אליו בכובד ראש. על מנת להיות מקצועי בגיהוץ, לא נדרשת רק טכניקה, אלא נדרש גם מגהץ איכותי. המפרט יכלול נתונים על טכנולוגיית הגיהוץ: אדים או קיטור (בהתאם לבחירתכם – זכרו שמגהץ קיטור פולט אדים בעוצמה גבוהה יותר ממגהץ אדים), העוצמה גם היא משתנה בהתאם לסוג המגהץ, גודל מיכל המים, ההפעלה והצורך בקרש גיהוץ.

 

ערכת גיהוץ – אביזרי עזר

 

על מנת לרכך את הבגד, תוכלו להיעזר בשפריצר המכיל מים. כל שעליכם לעשות הוא לרסס מעט מים על הבגד בטרם הגיהוץ עצמו. הבגד יספוג את הלחות ואז הגיהוץ עצמו יהיה מהיר ונוח יותר. תוכלו גם לרכוש ספריי עמילן ולרסס על צווארון החולצות להשלמת המראה של הצווארון עצמו.

 

טיפים לגיהוץ

 

חכו שהמגהץ יתחמם היטב. כלומר אל תתחילו את פעולת הגיהוץ, לפני שהמגהץ ממש חם. במידה ותתחילו לפני שהוא חם, הדבר יגרום לבגד להירטב ולספוג כתמי מים.

 

גהצו את הבגד, כשהחלק הפנימי פונה אליכם. יש לכך מספר יתרונות בהם: במידה ויהיה כתם חום, רק אתם תדעו עליו והוא לא יראה חיצונית ויתרון נוסף – אתם לא תצטרכו לגהץ את הבגד גם מהצד החיצוני ועוד יתרון כשזה נוגע לחולצות עם כפתורים – אם תגהצו כשהחלק הפנימי פונה אליכם, תוכלו לנווט את המגהץ בקלות בין הכפתורים וגם תפחיתו את הסיכון שהם יתלשו.

 

 

 

תפריט נגישות