שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

טיפים לתיקונים ושיפוצים ביתיים

תסכימו איתנו שמרביתנו לא נולדנו שיפוצניקים, מה שכן יש בהחלט הרבה תיקונים ושיפוצים שניתן לעשות ממש בעצמנו עם קצת רצון, סבלנות, הצטיידות עם כלי העבודה המתאימים וגם כמה טיפים שיכולים לסייע לתהליך, כך שבסופו של דבר – התוצאה תהיה מושלמת ולשביעות רצוננו.
אנחנו מזמינים אתכם לעקוב אחרי הטיפים שלנו, שיעזרו לכם לבצע את התיקונים והשיפוצים ביעילות ובמהירות.

 

טיפ מספר 1

 

אם אתם צובעים את הדירה או רק מתקנים אזורים מסוימים ולאחר מכן צובעים אותם, קודם כל עליכם לבדוק שיש לכם את כל הדרוש לתהליך הצביעה: פחית הצבע, מברשת מתאימה, סולם מתקפל איכותי על מנת שתגיעו למקומות גבוהים בהם נדרשים תיקוני צבע וכמו כן יריעות ניילון (על מנת לשמור על הרהיטים, הרצפה ובכלל הציוד שלכם). כשזה נוגע לצביעה, הטיפ שלנו הוא לקשור גומיה עבה וארוכה סביב פחית הצבע. תוכלו להשתמש בה על מנת לנגב את שאריות הצבע מהמברשת, על מנת למזער את טפטופי הצבע וגם על מנת למנוע בזבוז של הצבע עצמו.

 

טיפ מספר 2

 

אם אתם רוצים שהמסמרים והברגים יהיו לכם נגישים, זמינים ובהישג יד, תוכלו להדביק מגנט קטן על ידית הפטיש שלכם. כך, אלו ידבקו אל המגנט ותהיה לכם גישה נוחה אליהם.

 

טיפ מספר 3

 

אם אתם רוצים לחסוך את קניית מגשי הצבע הייעודים לרולר הצביעה, תוכלו לעשות זאת על ידי שימוש בכל תבנית רגילה – לא משנה אם היא ממתכת או מפלסטיק. כל שתצטרכו לעשות הוא לעטוף אותה היטב בנייר כסף. כאשר תסיימו את השימוש בתבנית, תוכלו פשוט לקפל את נייר הכסף עם שאריות הצבע ולזרוק לפח והתבנית תישאר נקייה.

 

טיפ מספר 4

 

לכל אחד יש ארגז כלים קטן, בו הוא מחזיק את כלי העבודה השונים בהם, מברג, פלייר, פטיש, ברגים, מסמרים וכו’. על מנת לשמור על כלי העבודה מפני חלודה, כל שתצטרכו לעשות הוא להכניס לארגז עצמו, מספר חתיכות של פחם או חצץ שמיועד לארגז חתולים. אלו יספחו את הלחות ובכך לא ייגרם נזק לכלי העבודה.

 

טיפ מספר 5

 

אם אתם מתקשים להשתמש במברג קטן, תוכלו להשתמש בקוצץ ציפורניים, על מנת לשפר את האחיזה שלכם. כך תוכלו לבצע את העבודה ביעילות ובקלות.

 

 

תפריט נגישות