שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

למה חשוב שתהיה לכם עגלת משא?

כל עגלת משא יכולה לשמש אתכם על מנת להעביר חפצים ממקום אחד לאחר. מדובר על חפצים קטנים וגם חפצים גדולים. עגלות משא נמצאות בשימוש בתעשייה, בבתי מלון וכמובן גם אצל בעלי מקצוע העוסקים במקצועות חופשיים כמו הובלה והתקנה. כך לדוגמה, מתקיני מזגנים, יכולים להעביר את המזגן (אותו הם צריכים להתקין בבית או במבנה ציבורי/פרטי) באמצעות שימוש בעגלת המשא. בזכות העגלה, הם אינם צריכים להעמיס אותו פיזית על הגב שלהם או למצוא פתרונות אחרים להעמסתו והעברתו. עגלת המשא היא הפתרון המושלם עבור בעלי מקצוע אלו. כך גם העגלה משמשת בעלי מקצוע שעוסקים בהובלות של בתים, משרדים וכו’. בזכות השימוש בעגלה, בעל המקצוע שומר על עצמו ובעיקר על הגב שלו, בכך שאינו נדרש לסחוב ולהעביר פיזית את הפריטים השונים.

 

חומרים מהם עשויות עגלות משא

 

עגלות אלו בדרך כלל עשויות מחומרים איכותיים וחזקים. מדובר על חומרים שאינם מתעוותים או מחלידים. ישנן עגלות העשויות מפלסטיק, נירוסטה וברזל. הסוג הראשון עמיד מאוד בפני חבלות ומכות ומגיע בצבעים שונים. כך אפשר לייעד את העגלה לצרכים שונים. הסוג השני עשוי ממתכת אל חלד, חזק ובעל כושר נשיאה גבוה ואילו הסוג השלישי עשוי ברזל חזק ואיכותי ומיועד לנשיאת משקלים כבדים מאוד.

 

התאמת העגלות לצרכים שלכם

 

בדרך כלל, עגלת משא נרכשת על מנת שתשמש לצורך מסוים. על כן, יש לבחור את הסוג המתאים. כך לדוגמה עגלת משטח כוללת משטח עליו ניתן להניח חפצים שונים עם פאות שטוחות (ארגזים, קופסאות וכו’). עגלה הידראולית היא עגלה הפועלת כמעין מלגזה. יש לה 2 שיניים, אותן ניתן להרים ולהוריד באמצעות מנגנון מיוחד. סוג נוסף הוא עגלת “כלוב” העשויה ממתכת או נירוסטה. בעגלה זו ניתן להעמיס חפצים ואילו ה”כלוב” מונע מהם לפול.

 

שורה תחתונה

 

לפני רכישה של עגלת משא מכל סוג, יש לקרוא בעיון את המפרט הטכני שלה. במפרט זה יצוין כושר הנשיאה של העגלה, החומר ממנו היא עשויה, משקל העגלה, גודל המשטח שלה ונתונים טכניים נוספים. מומלץ גם להתייעץ עם צוות החנות ולקבל מידע נוסף.

 

 

עגלת משא 2 גלגלים - מוצר חדש

תפריט נגישות