שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

טיפים למשפצים: כיצד תצאו מזה שפויים

אם החלטתם לשפץ את הבית, קחו בחשבון שמדובר על תהליך לא פשוט. נסו להצטייד בהרבה סבלנות, כי התהליך הזה הולך לקחת לא מעט זמן (בייחוד אם החלטתם לשפץ את כל הבית ולא רק חלק אחד או חלקים בודדים ממנו). התקופה היא מומלצת לביצוע השיפוץ היא בחודשי הקיץ. יצאנו לבדוק מה אומרים בעלי מקצוע בנושא השיפוץ ואיך אפשר להפוך את החוויה הזאת לנעימה ולא מעיקה.

 

תקציב

 

לא משנה אם מדובר על שיפוץ קטן או שיפוץ גדול, יש להיצמד לתקציב שהגדרתם. כאשר אתם מתכננים את התקציב, נסו לחלק אותו לשניים: שכר העבודה לבעלי המקצוע וחומרי גמר (כמו ריצוף, כלים סניטריים, מוצרי חשמל, גופי תאורה, ריהוט וכו’). על מנת שתוכלו לדייק עד כמה שאפשר בשכר העבודה של בעלי המקצוע, מומלץ לקבל מספר הצעות מחיר בכתב. בהצעות יפורט מה יש לשדרג, לתקן או להתקין בבית שלכם. זה גם הזמן לבדוק המלצות על בעלי המקצוע, להיפגש איתם וכך לנהל השוואה ביניהם ולבדוק את כל הפרמטרים כולל המחיר ואז להחליט עם מי רוצים לעבוד.

 

שילוב של ישן וחדש

 

על מנת להקטין את הוצאות השיפוץ, תמיד תוכלו רק להוסיף או לשדרג את החלל עם פריטים שונים. מלבד הורדת הוצאות השיפוץ, הדבר גם יצור שילובים עיצוביים מעניינים. מה שכן, אם אתם כבר הולכים על תהליך כזה, אז מומלץ לקחת את שירותיהם של מעצב או מעצבת פנים. הם כבר ידריכו אתכם מה לקנות ואיך לעשות את השינוי בפועל.

 

צבע

 

אתם לא תאמינו כמה צבע מוסיף לכל חלל. נסו לא להיצמד לצבעים המסורתיים ובחרו בצבעים קצת נועזים. תוכלו גם לשלב טפטים מעוצבים והרי לכם חלל משודרג והכי חשוב – מעוצב. מומלץ גם להוסיף וילונות ליצירת מראה חמים ונעים וגם על מנת שיוסיפו קצת אווירה בבית. את הצביעה תוכלו לעשות בעצמכם. כל שתצטרכו הוא ציוד מתאים כמו: רולר לצביעה, מברשת, פח צבע, סולם טלסקופי ויריעות ניילון (בהן תשתמשו על מנת לעטוף את הפריטים שלכם וכמו כן על מנת לכסות את הרצפה).

 

שורה תחתונה

 

אתם לא חייבים לעשות את כל השיפוץ במכה אחת. תוכלו גם להחליט על חלל מסוים שאתם משפצים ולאחר מכן לעבור לחללים אחרים בבית. כך הדבר לא יכביד או יקשה עליכם. מעבר לכך, אם אתם אוהבים לשפץ בעצמכם, דעו שתוכלו לעשות זאת גם בלי בעיה. אם יש את הזמן ואת העניין, תוכלו בהחלט להנות מזה והעבודה תצא יסודית ומושלמת. כמובן שיש שיפוצים שהם יותר מורכבים ואז מומלץ בהחלט לקחת אך ורק בעלי מקצוע עם ניסיון בתחום.

 

 

סולם מפרקים 5.6

 

 

תפריט נגישות