שירות לקוחות
11 Netivot Street, Herzliya 03-6161026 09-8348646

עגלות משא לשינוע והעברת סחורות ומוצרים

עגלות משא הן פתרון מצוין לשינוע והעברת של מוצרים שונים ובכלל של סחורות. ניתן לראות שימוש בעגלות הללו במחסנים, מפעלים ובעסקים. אצלנו ב”דיל הדילים”, תוכלו למצוא מבחר גדול של עגלות כאלה. לכל עגלה יש את המאפיינים הטכניים שלה. אלו כוללים את כושר הנשיאה של המשתנה מעגלה לעגלה ואת רוחב הפלטה שלה. עליכם לבחור את העגלה המתאימה לכם בהתאם למטרות השימוש שלכם. ניתן גם להתייעץ עם אחד מהנציגים שלנו, שישמחו להשיב על כל שאלה ולפרט את כל מה שצריך על העגלה או העגלות שתרצו להזמין.

 

העגלות שלנו

 

עגלה 4 גלגלים – אחת העגלות הכי נמכרות ומבוקשות. מדובר על עגלה העשויה מאלומיניום איכותי. היא מתקפלת, נוחה לנשיאה וניתן גם להכניס אותה בקלות לתא המטען של הרכב. היא בעלת יכולת נשיאה של עד 150 קילו.

 

עגלת משא 2 גלגלים – מגיעה עם ידיות נשלפות ובעלת כושר נשיאה של עד 130 קילו. שונה בצורתה מעגלת 4 גלגלים. בעלת פלטה קטנה יותר (50 כפול 35 ס”מ). גם היא מצוינת להעברה של מוצרים ממקום למקום. מתאימה להעברת מוצרים קטנים.

 

עגלת מרצדס – מגיעה עם 8 גלגלים ובעלת שדרוג מיוחד, באמצעותו ניתן לעלות איתה בקלות גם מדרכות וגם מדרגות. מומלצת יותר לשימוש בסופרים. ניתן לשים בה מוצרים כמו בסלסלה עם גלגלים. היא מתקפלת, לא תופסת מקום וגם היא נכנסת לתא המטען ללא בעיה.

 

עגלת הולנד גדולה – בעלת כושר נשיאה של עד 300 קילו. מתאימה מאוד להעברת מוצרים גדולים וסחורות. בעלת גלגלי סיליקון ופלטה חזקה. להבדיל ממנה, יש גם את הדגם המוקטן, שהינו בעל כושר נשיאה של עד 150 קילו.

 

איך לבחור את העגלה המתאימה?

 

קודם יש להגדיר את מטרות השימוש. לאחר מכן, יש לקרוא היטב את המפרט הטכני של כל עגלה. ניתן ורצוי גם להתייעץ איתנו. אנחנו נשמח להתאים לכם את העגלה הכי טובה עבורכם. כל העגלות שלנו מגיעות עם אחריות ובעלות משתלמת ביותר, כך שמחיר העגלה שתבחרו מסתכם בסה”כ בהוצאה של כמות מאות שקלים בלבד.

 

 

תפריט נגישות